نت مجنون نبودم برای نی

تازه ها

نت مجنون نبودم برای نی

نظرات ()

نت مجنون نبودم برای نی

نت مجنون نبودم برای نی ” نت تصنیف زیبای مجنون نبودم به همراه متن ترانه مجنون نبودم.

majnoon nabodom
متن ترانه مجنون نبودم

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی یار

*******

کدوم کوه و کمر بوی تو داره یار

کدوم ماه جلوه ی روی تو داره

همون ماهی که از قبله زند فریاد

نشون از داغ ابروی تو داره

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی یار

******

الا دختر که موهای تو بوره یار

به حموم می روی راه تو دوره

به حموم می روی زودی بیایی یار

که آتیش بر دلم مثل تنوره

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرون کردی یار

******

ستاره در هوا نقش زمینه یار

خودم انگشتر و یارم نگینه

خداوندا نگه‌دار نگین باشه

که یار اول و آخر همینه

مجنون نبودم مجنونم کردی

از شهر خودم بیرونم کردی یار

Ahmadi Hassans Foto.

مثنوی همایون

آلمان

پنجمِ آوریل۲۰۱۶