چالش

تازه ها

چالش

نظرات ()

خوب دوستان امروز یه چالش براتون گذاشتم

 

واسه خودم و نوشتم شماهم واسه خودتون رو بنویسید

اگــــه رنگــــ بودمــــ .... آبی

اگـــــه پرنــده بودمـــــ .... قــو

اگـــــه درســــ بودمـــ .... ریاضی

اگــــــه روز بودمـــ .... چهارشنبه

اگــــــه ماه بودمـــ ..... اردیبهشت

اگـــــــه اسمـــ دختــــر بودمـــ .... اشیدا

اگـــــه اسمـــ پســــر بودمـــــ .... احسان

اگــــــه ســاز بودمــــ .... سه تار

اگــــــه گــل بودمـــ .... مریم

اگــــه سنگــــ بودمــــ .... یاقوت

اگـــــه سنگــــ شیشه ای بودمــــ ..... المآســـــ

اگـــــه فلــز بودمــــــ ..... طلا

اگـــــــه ســــال بودمــــ.... ۱۳۸۹

اگـــــه اخلـآق بودمــــ ....باوفا

اگه تیم فوتبال بودم.... پرسپولیس

اگه ورزش بودم.... والیبال

اگه غذا بودم.....لازانیا

اگه فصل بودم.....بهار

اگه ماشین بودم....پژوپارس

عکس دخملونه خوشگل

 

اگــــه رنگــــ بودمــــ .... 

اگـــــه پرنــده بودمـــــ .... 

اگـــــه درســــ بودمـــ .... 

اگــــــه روز بودمـــ .... 

اگــــــه ماه بودمـــ ..... 

اگـــــــه اسمـــ دختــــر بودمـــ .... 

اگـــــه اسمـــ پســــر بودمـــــ .... 

اگــــــه ســاز بودمــــ .... 

اگــــــه گــل بودمـــ .... 

اگــــه سنگــــ بودمــــ .... 

اگـــــه سنگــــ شیشه ای بودمــــ ..... 

اگـــــه فلــز بودمــــــ ..... 

اگـــــــه ســــال بودمــــ.... 

اگـــــه اخلـآق بودمــــ .... 

اگه تیم فوتبال بودم.... 

اگه ورزش بودم.... 

اگه غذا بودم......

اگه فصل بودم.....

اگه ماشین بودم....

منتظر کامنتاتونم