قیاس مع الفارق لندن نشین ها برای تحریف واقعیت های انتخابات 92

تازه ها

قیاس مع الفارق لندن نشین ها برای تحریف واقعیت های انتخابات 92

نظرات ()

مروری بر برنامه های شبکه بی بی سی فارسی و گزارش های این شبکه از انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از خیز لندن نشین ها برای دامن زدن به فضای منفی علیه حضور گسترده مردم در انتخابات حکایت دارد.

این رسانه انگلیسی که با نقش آفرینی خود در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسیر مرتفع کردن دیوار بی اعتمادی ملت ایران به لندن عمل کرد، گویا این بار نیز قصد ندارد واقعیت ها را در مورد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مخاطبان خود منعکس کند.

این شبکه که بنابر سیاست های دستگاه دیپلماسی استعمار پیر به دنبال حضور نیافتن گسترده مردم در انتخابات است، گویا خشمگین از این حضور و سرور ملت ایران در اتحاد و همبستگی در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه، به برجسته سازی ادعای خود در زمینه کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای می پردازد.

این رسانه انگلیسی با تولید گزارش ها و مستندهای مختلف در مورد قضایای فتنه سال 88 و حوادث قبل و بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سعی بر وارونه جلوه دادن حقایق داشته و به دنبال این است که سناریوی تقلب را مجددا برجسته کند و با القای این موضوع که در آن سال در انتخابات تقلب صورت گرفته است مردم را به تقابل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وادارد.

بی بی سی و دیگر رسانه های استکباری در نخستین گام از فعالیت خود در زمان نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره ریاست جمهوری سعی بر این داشتند که موضوع قهر برخی سیاستمداران ایرانی و عدم حضور در صحنه انتخابات را مطرح کنند که این پروژه آنان با نام نویسی 686 داوطلب نفر با گرایش های مختلف سیاسی با شکست مواجه شد.

حربه دیگر رسانه های استکباری این بود که پس از اعلام نتایج احراز صلاحیت داوطلبان توسط شورای نگهبان مردم را به خیابان ها بکشانند که در این توطئه نیز با توجه به تابعیت همگان به قانون اساسی و ولایت فقیه ناکام ماندند.

همگام با آغاز شدن تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، رسانه های استکباری تلاش کرده اند که با نشان دادن فضای منفی از چهره جمهوری اسلامی ایران، مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند و از طرفی نیز از برخی نامزدها تعریف و برخی را تخریب می کنند تا شاید به خیال خام خود بتوانند توطئه دیگری بر ضد جمهوری اسلامی ایران پیاده سازند.

این رسانه ها و سیاستمداران استکباری گویا حضور میلیونی مردم در حماسه نهم دی ماه سال 1388 و همچنین حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال 1391 را فراموش کرده اند و نمی دانند ملت ایران پیرو ولایت فقیه هستند و فریب دروغ ها و توطئه های ظاهری آنان را نمی خورند.

یکی دیگر از سیاست های رسانه ها و سردمداران استکباری، هجمه به عملکرد دولت های نهم و دهم است که از این طریق می خواهند فضای ناکارآمدی را به مردم ایران القا و ناامیدی را در آنان تقویت کنند تا شاید بتوانند از این طریق، حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خردادماه را کاهش و مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند.

دشمن به خیال باطل خود به دنبال تکرار فتنه 88 در انتخابات 24 خردادماه بود، اما هوشیاری ملت و سلایق سیاسی باعث شده است تا خواست دشمن محقق نشود.

اکنون که سردمداران استکباری خشمگین از اینکه هیچ کدام از خواب ها و رویاهایشان طی 34 سال عمر انقلاب اسلامی برای جمهوری اسلامی ایران تعبیر نشده است، می خواهند به مردم اینگونه القا کنند که ˈرای مردم اثری نداردˈ و در واقع می خواهند اعتماد مردم به نظام را زیر سوال ببرند اما مردم همیشه پاسخ دندان شکنی به این گونه القائات داده اند و بار دیگر نیز با حضور گسترده خود در انتخابات 24 خردادماه پاسخ آنان را خواهند داد.