متن آهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو

تازه ها

متن آهنگ الکل اینجا ممنوعه از امیر تتلو

نظرات ()

الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
دخترا کل می کشن پسرا خجالت
چیزای که میزنیم ما اینجا طبق عادت
دست سوتو جیغه فقط همین سه حالت
فقط همین سه حالت
بگو باشن همه اهل هوا رفنتنه
ولی اینقدر خوردی که سخته هوا رفتنت
سخته هوا رفتنت سخته هوا رفتنت

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
الکل اینجا ممنوعه و انرژیه از من بوده
کاری کردیم بره بالا کل این محدوده
باز دوباره همه بالا نو خبری الکل نیست
تو که کله خالی هه ولی وسط کلی ازت
عوضی لگد خوردی
باز دوباره همه شادن همه یه طرف اتاقن
اون طرف جشن و این ور منه تنها
آخه من جشنمو تو چشم تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
آخه من جشنمو تو چشم تو دارم انگار
آره من دل به تو دادم ای یار
یار بلا یار بلا
بلایه جون منی باقلوا
بده من یه گل از اون باغ
الکل اینجا ممنوعه