انتخاب بهترین ترک فروردین ماه

تازه ها

انتخاب بهترین ترک فروردین ماه

نظرات ()

انتخاب بهترین آهنگ ماه همیشه سخته و در فروردین این کار سخت تر هم میشه و به خاطر عید نوروز خواننده ها همیشه تلاش میکنند بهترین خود را ارایه دهند.ولی صادقانه این ماه اینقدر که من انتظار داشتم سخت نبود.ما ازین ماه دوباره نقد خودمونو از سر میگیریم.

1.علی زندوکیلی-عطر خاطره:آهنگی شاد و بی نظیر که با متن و ملودی و تنظیمش اینقدر دلنشین بود که قابل تصور نبود.

2.یاس و آمین-بغض:آهنگی که از شاهکارهای یاس محسوب میشه و خوندنش باعث شد که یه شاهکار به وبترین رپ ما اضافه کرد با همراهی خیلی خوب و موثر آمین.

3.عشق-علی لهراسبی:کسی که هر ماه کاندید میشه در این بخش و پیشرفتاش فوق العاده بوده و این آهنگ هم که برای عید خوند یک کار بی نظیر با متنی کم نظیر از حدیث دهقان بود.

4.اینا یعنی عشق-بابک جهانبخش:آهنگ احساسی دیگری از سلطان احساس ایران.متن به شدت جدید و پر احساس از نقاط قوت این آهنگ بود با تنظیم بی نظیر کوشان حداد.

5.مگه میشه-امیرفرجام:خیلی وقت بود امیر فرجام اهنگ خوب نمیخوند و همیشه معمولی بود ولی اینجا خیلی زیبا و شنیدنی خونده که باعث شد به عنوان آهنگ برتر ماه کاندید بشه.

6.عشق مردم- سعید عرب:آهنگی با متنی حماسی که به شدت زیبا خوانده شده.سعید عرب در مناسب ترین حالت خودش این آهنگ رو خوند و باعث شد که کاندید بشه.

7.شونه به شونه-رضا صادقی:آهنگی متفاوت که شاید بار اول خیلی جذاب به نظر نیاد ولی بعد تبدیل به شاهکاری میشود که شنونده از آن لذت میبرد.

و با احترام زیاد به تمام خواننده ها و کارهای به شدت خوبشون(کار خیلی سختی هم هست با وجود سبکهای متفاوت)ما تصمیم گرفتیم که آهنگ عطر خاطره با صدای علی زندوکیلی را به عنوان بهترین اهنگ ماه انتخاب کنیم.

بیوگرافی:

علی زند وکیلی (زاده ۱۳۶۵شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالیت‌های هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک وآواز  شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور  و پیانو  را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد واز همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد.

وی به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروندو گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.
از جمله کارهای شاخص وی می‌توان به تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه) و شاهگوش (زهره) اشاره کرد. او در زمستان ۱۳۹۲ آلبومی را تحت عنوان عبور از مه در ژانر سنتی با اشعاری از حافظ، زهرا پناهی، حسین منزوی و وحشی بافقی در ۱۴ قطعه منتشر کرد. علی زند وکیلی در سی امین جشنواره موسیقی فجر در شیراز در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۳ به اجرای برنامه پرداخت.

آلبوم‌ها

  • میان تاریکی - ۱۳۹۰ (به همراه بابک غسالی)
  • عبور از مه - ۱۳۹۲ (به همراه هامون بهرامی‌مقدم)
  • دشت جنون - ۱۳۹۴
  • همنشین درد - ۱۳۹۴
  • یادی به رنگ امروز - ۱۳۹۴
  • تماشای صبا - ۱۳۹۴
  • چون رقص آب - ۱۳۹۴          

متن اهنگ:

بیا به افسانه ی من به خلوته خانه ی من
بیا ببین چه کرده ای با دله دیوانه ی من , بیا ببین چه کرده ای با دله دیوانه ی من
به غصه ی فرسته ها دوباره بالو پر بده تو اوجه عاشقانه ای به آسمون خبر بده
به شهر بی خبر بگو به کوچه ها که میزنی تو را سکوت میکنم مرا صدا که میزنی
با خیاله تو رد شدم از شبه تنهایی هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موجه این دریایی میرسد به من تا ابد این همه زیبایی
###############
بیا به دیوانگیم به خلوته خانگیم که تن دهد به شعله ام دوباره پروانگیم
چه عاشقانه میشود کنار تو زندگیم
بگو از آرامشه من از آخرین خواهشه من بگو تو از زمزمه ی ترانه ی سرخوشه من
تو خوابه یک منظره ای خیاله یک پنجره ای که میوزد نگاه تو در عطر هر خاطره ای
با خیاله تو رد شدم از شبه تنهایی هر کجا که من بعد از این میرسم آنجایی
ساحلت منم مو به مو موجه این دریایی میرسد به من تا ابد این همه زیبایی