دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام مطابق میل تو

تازه ها

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام مطابق میل تو

نظرات ()

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام مطابق میل تو با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : پیمان زارعی/ تنظیم کننده : آرش خادمی / میکس و مستر : یاسین ترکی

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام مطابق میل تو

Download New Music Peyman ZareiMotabeghe Meyle To

 

دانلود آهنگ جدید پیمان زارعی بنام مطابق میل تو

خوشحالم هنوز هستی پای من

دستاتو میدی توی دستای من

واسه جدایی خیلی دیره دیره

حالا که دل واسه اون چشمات میره میره

اینو روزی صد بار دلم میگه

دل کندن از تو محاله دیگه

اسم تو ورد زبون منه

قلبم داره واسه تو میزنه

مطابق میل من همه چی خوبه

مطابق میل تو دل بی قراره

چیزی که راجع به تو فکر می کردم

به خاطر تو باشه ارزششو داره

تا تو هستی تموم دنیا تا همیشه با منی

تو که باشی خوبه حالم بگو تو هم یادمی

واسه جدایی خیلی دیره دیره

حالا که دل واسه اون چشمات میره میره

مطابق میل من همه چی خوبه

مطابق میل تو دل بی قراره

چیزی که راجع به تو فکر می کردم

به خاطر تو باشه ارزششو داره