احمدی پایان خدمت و مدرک تحصیلی ارائه نکرد

تازه ها

احمدی پایان خدمت و مدرک تحصیلی ارائه نکرد

نظرات ()

 استاندار آذربایجان غربی

احمدی پایان خدمت و مدرک تحصیلی ارائه نکرد

آدمی را که روی سرمان گذاشته ایم را نمی توانستیم زمین بیندازیم

آقای احمدی را من قبلا نمی شناختم وتوسط دوستان به من معرفی شده بود. بر اساس همان شناخت اولیه به او مسئولیتی دادیم و حمایت کردیم ولی بعد از مدتی دیدیم که ایشان در تیم ما نمی گنجد و کنارش گذاشتیم. در تیم فوتبال هم وقتی بازیکنی به درد تیم نمی خورد کنارش می گذارند.
به گزارش آینانیوز، این سخنان را استاندار آذربایجان غربی در پاسخ به سوالی در مورد دلایل برکناری مدیرکل سابق حوزه استاندار و حاشیه هایی که او ایجاد کرده ایراد کرد و گفت: البته تنها او نیست و کسان دیگری هم هستند که به مرور دچار تغییر و جابجایی خواهند شد و وحی منزل نیست که وقتی کسی را در جایی گماردیم تا آخر مجبور به تحملش باشیم.
سعادت البته در مورد احمدی صریح تر از این هم پیش رفت: افرادی ایشان را به من معرفی کرده بودند و من نمی شناختمش. یکباره متوجه شدم که ایشان پایان خدمت ندارند. خیلی تلاش کردند که پایان خدمت بیاورند ولی نشد. بعدها از ایشان خواستیم که مدرک تحصیلی شان را هم بیاورند که نیاوردند. بنابراین ما هیچ رابطه استخدامی نتوانستیم با ایشان برقرار کنیم و من قراردادشان را امضا نکردم و از دفتر برش داشتیم.
وی ادامه داد: وقتی آدمی را بالای سر می بریم نمی شود که یکهویی بر زمین زد. باید به تدریج اول روی شانه ها بگذاریم و بعد پایین تر بیاوریمش. البته علاقمندم که مشکلات ایشان هرچه زودتر حل شود و بتواند به مملکت خدمت کند. منبع ( آینانیوز)