حرفهای درگوشی

تازه ها

حرفهای درگوشی

نظرات ()

خیل خوب دیگه داره گذروندن دوران نقاهت بعد از امتحانات به پایان میرسه! ما هم که ماشالاااا طالب علم و بچه مثبتو این حرفا از هفته اول داریم میریم تو سنگر علمو دانش مقاومت کنیمایشالا که این همه جهاد ومقاومت ما مورد قبول واقع شه.میگما تو این مدت استراحتو خواب والبته درعالم خواب وغفلت دوچیز مهم به لیست کشفیاتم میخوام اضافه کنم.خوب رونمایی از مکاشفاتم:

۱.اینکه پروسه ی اعلام نمرات دانشجویان پروسه ای بس سخت وطاقت فرساست طوریکه ممکن است حتی عزیز دانشمندی زیر بار این پروسه دوام نیاورده و...با توجه به این میگم که بعداز گذشت یک مااااه هنوز خبری از نمرات نیس اقا نمره مارو اعلام کن برادر من تکلیفم واسه ترم بعد روشن باشه!اصن میخوای خودم بیام کمکت!خدایااااا من از چن طرف باید بکشمممم؟

۲.توی بعضی از دانشگاها البته اینوبگم نه دانشگاه ما دانشگاهایی در خاور دور وجزیره های دور افتاده وناشناخته اساتیدی هستند که توتی پوتنت هستن.شایدبعضیا ندونن توتی پوتنت چیه خوب من براتون توضیح میدم خودتونو ناراحت نکنین میدونین به سلول زیگوت میگن توتی پوتنت چون توانایی تولید همه سلولهای بدن رو داره.بعضی اساتیدم همین طورن تو دانشگا مثلا طرف فیزیک،اناتومی،فرهنگ وتمدن،اخلاق،ایمونولوژی،انگل شناسی،کورس قلب وکلیه وحتی اگه دعوت به دانشگاه فنی مهندسی ام شه هندسه وفیزیک هالیدی وبرق قدرتم درس میدهبازم تاکیدمیکنم ما از این ناهنجاریها نداریم اینافقط در خاور دور دیده میشه