بیمارستان بهمن

تازه ها

بیمارستان بهمن

نظرات ()


با توجه به تجربه هفته گذشته، که بابا شدم، چند مورد رو درباره بیمارستان بهمن می توان گفت:


1-یک بیمارستان با در و دیوار شیک هست و قسمت لابی قشنگی داره.
2-پرسنلش از پرستار تا منشی و پذیرش و ... فوق العاده مغرور اند و به سختی جواب آدمو میدن.
3-قسمت زنان و کودکان شدیدا با کمبود پرسنل مواجهه و اصلا پاسخگو نیستن. به عنوان مثال: همسر من از ساعت 3 شب داخل اتاق بستری رفت و من تا ساعت 9 صبح که همسرم رو به بخش آوردن اصلا هیچ خبری ازش نداشتم و هیچ جوابی هم ندادن به نحوی که  خیلی دستپاچه و نگران شده بودم. در صورتی که عمل همسرم ساعت 7 تموم شده بود. همچنین برای تعویض کهنه، شیر دادن و تعویض سرم و ... حداقل باید 5 بار زنگ بزنی و با تاخیر چند ساعته میان.
4-شدیدا پول الکی میگیرن. مثل شنوایی سنجی و کیف بچه و کیف مادر و ... خیلی از هزینه ها رو نمی دونی چیه.
بیمه تکمیلیت هم هرچی باشه و هرچقدر پوشش بده باید در آخر حداقل 700 هزار نقدی بدی.

5-اتاق عملش شبیه کارگاه بود و بدون هیچ تکنسینی. به نحوی همسرم می گفت، خود دکتر رو می دیده که می رفت بتادین و ... رو خودش می آورد و همه چی درهم برهم بود.

6-اتاق های بستری خیلی کوچیک بود و همراه بیمار باید همش به تخت و ... گیر می کرد و اصلا جا برای حرکت نبود.

در کل به هیچ وجه در حد یک بیمارستان خصوصی نیست. چه برسه به یک بیمارستان خصوصی خوب!


دکتر محسن معینی هم  پولی رو که گرفته قطعا حلالش نمی کنم، چون کل وقتی که برای عمل و روز بعد از عمل برای ما صرف کرد شاید 15 دقیقه بوده و در اتاق عمل هم که فرد نیاز به روحیه داره یک کلمه هم با همسرم صحبت نکرده واصلا در حد تعریف های الکی ای که ازش می کنن نیست. هر دفعه هم که پیشش می ری 45 یا 110 تومن پول سونوگرافی می گیره. کلا ویزیت بدون سونوگرافی نداشت! حیف که خانم دکتر صافی با اون همه تجربه رو ول کردیم و اومدیم پیش این.