نامزدهای انتخاباتی مورد نظر مردم باید در امام و خط ولایت حرکت کنند

تازه ها

نامزدهای انتخاباتی مورد نظر مردم باید در امام و خط ولایت حرکت کنند

نظرات ()

امام جمعه موقت تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) نامزدهای انتخاباتی مورد نظر مردم باید در راه امام و خط ولایت حرکت کنند و استکبارستیز باشند.

 



آیت الله محمدتقی آل‌هاشم   سپس با تاکید بر اینکه باید به کاندیداهای اصلح در این انتخابات رای داد، افزود: نماینده اصلح کسی است که تحصیل کرده باشد و از مسایل سیاسی باخبر باشد.



ایشان با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور باشکوه و پرشوری داشتند، افزود: این حضور باشکوه و پرتعداد مردم باعث دلگرمی دوستان این نظام و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران شد.



وی با بیان اینکه نمایش حضور بزرگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر شعور و بصیرت بالای مردم است، ابراز داشت: در هیچ کشوری سالگرد پیروزی یک انقلاب با چنین عظمتی برگزار نمی ‌شود.


ایشان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته است، گفت: امروز این اقتدار و عظمت کشور به برکت همین نظام و خون شهیدان است.

 



وی با تاکید بر حضور پرشور مردم تبریز و آذربایجان شرقی گفت: از همه مردم بابصیرت و ولایی استان و شهر تبریز تشکر می کنم چراکه باحضور خودشان دشمنان را ناامید کردند، دشمنان این انقلاب راهپیمایی ۲۲ بهمن را رصد می کردند.



وی سپس با اشاره به اینکه مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی هرسال در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدرت خود را بیش از سال ‌های گذشته در مقابل دشمنان به نمایش می‌ گذارند، افزود: ملت ایران در سرتاسر کشور بار دیگر با حضور گسترده خود دل امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را شاد کردند.



امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه مردم برای حفظ ولایت‌ فقیه تلاش می کنند و تابع ولایت فقیه هستند، اظهار داشت: ۳۷ سال از پیروزی انقلاب سپری می شود و بدون شک هیچ قدرتی نمی ‌تواندعظمت، اقتدار و عزت مردم را در هم بشکند.



وی با بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند مردم ایران را از اهدافش دور کند، افزود: مردم ایران با صلابت و قدرت به راه و پیشرفت خود ادامه می دهند.



آیت‌ الله آل هاشم سپس به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت برگزاری باشکوه و پرشور این انتخابات گفت: مردم دیروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن عید بزرگی رقم زدند و باید در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اسفندماه عید دیگری نیز رقم زنند.



امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه هم اکنون نوبت حضور در انتخابات است، گفت: مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت فوق ‌العاده بالایی دارد و مردم با حضورشان در این انتخابات سرنوشت سیاسی خود را رقم می زنند.



وی سپس با تاکید بر اینکه باید به کاندیداهای اصلح در این انتخابات رای داد، افزود: نماینده اصلح کسی است که تحصیل کرده باشد و از مسایل سیاسی باخبر باشد.



امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرارسیدن سالگرد قیام باشکوه و خونین مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ گفت: قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز باعث پیروزی انقلاب اسلامی در سال بعد شد.