کسب مقام سوم والیبال وتنیس توسط دانشگاه آزاد آذربایجان­ شرقی

تازه ها

کسب مقام سوم والیبال وتنیس توسط دانشگاه آزاد آذربایجان­ شرقی

نظرات ()

پایگاه خبری نسیم تبریز :دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان­ شرقی در  مسابقات والیبال و تنیس روی میز کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مقام سوم کشوری کسب کرد.



تیم های اعزامی آذربایجان شرقی به مسابقات والیبال و تنیس روی میز کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بوشهر برگزارشد، مقام سوم هر دو رشته را از آن خود کردند که بر این اساس تیم دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان­شرقی در رشته والیبال در حالی مقام سوم را کسب کرد که واحدهای خراسان رضوی اول و قزوین دوم شدند و علاوه بر این مجتبی مددی از بازیکنان این تیم از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین سرعتی­زن این دوره از مسابقات انتخاب شد.



یوسف نوازی، شهرام احمدی، مجتبی مددی، ناصر نجفیان­پور، علیرضا حکمت­جو، حسین گنجی­فر، داوود احمدی، سیامک صوفیلر، اصغر شهر اسفنگره، یاشار قدیری، علیرضا حضرتی و کمال نظری دیگر اعضای تیم والیبال دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان­شرقی بودند که محمدرحیم نجف زاده مربیگری و محمدرضا سحرگاهی سرپرستی تیم را برعهده داشتند.



دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در رشته تنیس روی میز به نمایندگی از آذربایجان­شرقی مقام سوم کشوری را پس از واحدهای خراسان رضوی و مرکزی که به ترتیب اول و دوم شدند، بدست آورد که حسین هاشم زاده فرهنگ، ابوالفضل دانیالی، محمدعلی ابراهیمی و هادی اصغری اعضای تیم اعزامی از واحد تبریز را تشکیل می دادند.



در این رقابت ها که حسین فرج الهی مربی و سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود، حسین هاشم زاده فرهنگ از این تیم در مسابقات انفرادی در حالی مقام سوم را کسب کرد که ۱۱۰ نفر در این رقابت ها شرکت داشتند.