برگزاری سلسله نشست‎های «طریق ولایت» در دانشگاه آزاد تبریز

تازه ها

برگزاری سلسله نشست‎های «طریق ولایت» در دانشگاه آزاد تبریز

نظرات ()

 

 

پایگاه خبری نسیم تبریز به نقل از خبرگزاری بین الملی قرآن ،رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری سلسله نشستهای «طریق ولایت» در این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: افتتاحیه این سلسله نشست‎ها روز دوشنبه، سوم اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‎شود که به تبیین جایگاه معرفتی آن حضرت پرداخت خواهد شد.



حجت‏‎الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی اشاره سخنرانان این نشست معرفتی کرد و گفت : سخنرانان این نشست معرفتی آیت‎الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان و حجت‎الاسلام فروغی از علمای برجسته استان خواهند بود.



وی خاطرنشان کرد: در عصر انفجار اطلاعات، هر گروه و نحله‎‏ای اقدام به معرفی عرفان‎های نوظهور و کاذب می‎‏کنند؛ ازسویی جوانان بنابر ذات و فطرت پاک خویش تشنه معارف الهی و تعالیم نبوی هستند. لذا بر دانشگاه و دانشگاهیان رسالت است تا دربرابر امواج سهمگین عرفان‎های نوظهور، عرفان ناب اسلامی را به دانشجویان معرفی کرده و آنان را در صراط مستقیم رهنمون شوند.



ایشان هدف از برگزاری سلسله نشستهای طریق ولایت  را مطرح کردن هرچه بیشتر و علمی‎تر مباحث تربیتی، اخلاقی و معرفتی به دانشجویان و آشنا کردن آنان با سیره ائمه اطهار(ع) و علمای ربانی در فضای علمی و معنوی دانست.



ایشان در پایان سخنان خود زمان برگزاری  مراسم از ساعت 10 لغایت 12 خواهد بود،