حوصلهـ ندارم خودمم نمیدونم چی چی نوشتم !

تازه ها

حوصلهـ ندارم خودمم نمیدونم چی چی نوشتم !

نظرات ()

ســـــــــــــــلآم عـــــرض شد بعــــد کلی جرو بحثـــــــو بدختـــــی باز اومدیم ی ســــر ب  وب محتــــرممون زدیم!الــــــــــــانم از کافی نتـ اومـــــدم ....

خــــــــــــ ـــوبینــ خـــوشینـビックリ の画像

اطلاعیهـ :(タイトルなし) のデコメ絵文字

تا اطلاع ثــــانویه  این وب  تعطیلهـ..حوصلهـ آپ جــــدیدم ندارم بآید بررررم ســـر درسو مدرسهـ م. درکلــــــ میخاستم عرض کنم خدمتتـــــون کـ اینـ وب من فقط جهتـ مسابقهـ ساختهـ شد و حآلا ک برگزیده کشوریم شد دیهـ بآید ولش کنم یا کـ حذفش کنمـ

آخهـ من کار وبلاگو فقط واسهـ مسآبقهـ ش پی گیرم حالام تا اول مهــــــــــرو ی وب جدید دیهـ با بروز کردن این وبم خدافظی باس کنم..من اهل وب سرگرمــــــــی و عاشقانهـ نیستم فقط مثبتو درسی اونم واس مسابقهـ ی چیزی

بعضی وقتا ی سر میزنم جهت تایید نظراتون هرچند ک بی معرفتینـ هآآآآآآآآ نمیاینـ ی سر بزنینــ(!!!!)

 

خب ما دیهـ رفع زحمت کنیم بریمـ...خداییشـ ما ازی بچهـ مثبتای درس خونیم ک هعی دور کار بار درسی مرسی ن !والا....بخدآ

روزگار ب کامتونـ شیـــــــــرینـ یاحق