داروخانه 14 خرداد!

تازه ها

داروخانه 14 خرداد!

نظرات ()

با اینکه اصلا حس طنز ندارم و لی بعضی موقعیتها خدایی آخر سوژن...

دو دفس میام دی پی آی سی حس می کنم سوژه این فایلای صوتی شدم که بعدا تو یوتیوب شیر میکنن و اسمشو میذارن " وقتی مرکز اطلاعات دارویی را اسکل می کنیم"

دفه قبل یه آقایی با لهجه شدیدا غلیظ  ترکی تماس گرفته بود و اصرار داشت قرص پیشانی بهش معرفی کنم! هی می گم آقا قرص پیشانی نداریم! هی اصرار که شوما خواهری بقن داروی پیشانی بیمن بگو! حالا دوساله که در اثر تروما پیشانیش فرورفتگی پیدا کرده و جدیدا بی اختیاری هم پیدا کرده...

یعنی دیگه در حدی شده بود مکالمه که پشت تلفن می خندیدم من

امروزم یکی زنگ زده بود میگه داروخانه ۱۴ خرداد؟؟؟ منم کم نیاوردم گفتم خواهش می کنم بفرمایید... طرف کم آورد قط کرد

پ ن: گاهی یه نامه اداری، گاهی یه اوکی، گاهی یه چیزی که نتیجش ربطی به تو  نداره ولی تو باعثش شدی حس خوبی بهت میده! آی آدمها!!! شما که می بینین این بچه با چیزای کوچیک ذوقمرگ میشه یه کم بیشتر دوستم داشته باشید، بهم اهمیت بدید... یه کم کمتر اذیتم کنید... این بچه حساسه