در راه قله .....

تازه ها

نظرات ()

با سلام امروز میخوام از عاشقان میشوو برای شما دوستان خوبم صحبتی داشته باشم . خانواده ملک زاده  طی تماسی تلفنی وهماهنگی لازم  با من از روز پنجشنبه اول صبح از کرج به طرف مرند حرکت کردند تا روز جمعه  به دیدن قله میشوو بروند . در نهایت صبح ساعت 5/7 با تعداد 4نفر بسوی میشو وحرکت کردیم اوایل صبح هوای محیط 17- درجه بود  و تا چند قدمی پیاده روی کردن آفتاب خودشو نشون داد و هوا تا حدی رو به ملایم شدن رفت به هر حال از پای کوه  از مسیر جوت باجیلار  به طرف قله با قدم های کوتاه صعود خودمان را با نام خدای سبحان آغاز کردیم  بعد طی 5/1ساعت  هوای کوه تغییر کرد و روبه سردی رفت و از طرف دیگر باد به همراه کولاک شروع شد . با توجه به وضع هوا، از ارتفاع 2000 متری تصمیم گرفتیم بر گردیم در نهایت ساعت 11 صبح به پای کوه برگشتیم  که چند تصویر زیبا از این صعود تقدیم حضور دوستان میکنم

بعد از رسیدن به پای ماشین تصمیم گرفتیم یک قله 1900 متری یوموری تپه مرند را نیز صعود کنیم تا در مجموع 3900 متر را در روز جمعه بعنوان هدیه به دوستان خوبم  تقدیم نمایم بلاخره ما با شور و نشاط به قله مذکور صعود کردیم و در این صعود ، توانستیم  برای پرندگان دانه بپاشیم و برای سگهای پای کوه لاشه های گوشت بدیم که امیدوارم دوستان خوب من در هنگام صعود در روز های برفی به فکر پرندگان هم باشند و اما چند تصور از این صعود زیبا :

این هم تله کبک ها و یک نوع دفاع از حیوانات، بعضی ها

صعود امروز ما با آن همه شور با دیدن تله ها ......................به پایان رسید

وامادنباله صعود حقیر بعد از رسین به منزل دوباره شروع شد. نوه گلم بعد از دیدن من بلافاصله منو  به همراه خودش بر گرداند به  کوه روی ... خوب چی میشه گفت