دایود با یا بدون درد ؟

تازه ها

دایود با یا بدون درد ؟

نظرات ()

و اما درد یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در انتخاب دستگاههای لیزر موی زاید است چرا که اگر درد مهم نبود همچنان باید بپذیریم هیچ راهی و هیچ دستگاهی کارامد تر از الکترولیز وجود ندارد. چه بسا افراد بسیاری با وجود دیدن نتایج از ادامه درمان چشم پوشی می کنند فقط به دلیل درد .

تجربیات ما  بر این است در حال حاضر 2 نوع از لیزر بدون درد در موهای زاید وجود دارد :

نوع اول در فلش لامپهای زنون :در فلش لامپهای زنون سیستم های خنک کننده آب ،فشار هوا و سمی کنداکتور قادر به ایجاد خنک کنندگی تا 10- درجه بودند ولی همچنان ایجاد درد می کردند تا اینکه در سیستم های AFT به معنی تکنولوژی پیشرفته خنک کنندگی که از سیستمهای لیزر دایود کپی شده باعث شد که به جرات می توان گفت بدون درد واقعی هستند طوریکه به گفته کاربران گاه اصلا"  احساس نمی شود که اشعه ایی روی بدن بیمار دارد می تابد .

نوع دوم در لیزرها: و اما نوشتم که فلش لامپهای زنون از تکنولوژی لیزرها استفاده کردند بنابراین باید لیزر دایود یهم بدون درد واقعی باشد اما باز هم طبق نظر کاربران دایود از اس اچ آر درد بیشتری دارد (احساس می شود در حالی که در اس اچ آر اصلا" احساس نمی شود.).که علت آن فقط در یک نکته است و آن نفوذ بیشتر لیزر دایود است . و  قطعا" به همین دلیل است که اس اچ آر برای نفوذ  و تاثیر بیشتر چاره ایی جز همنشینی با ایلایت و استعانت گرفتن از نفوذ آن ندارد.و دایود هم  درد که نه بیشتر شبیه احساس یک حالت گزش دارد.

نکته پایانی این که هم اس اچ آر ها و هم دایود رده بندی های متفاوتی دارند لذا نوع دایود و اس اچ آر و کمپانی های سازنده بسیار حائز اهمیت است.

برای مشاهده فیلم های آموزشی ما اینجا و برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

برای شرکت در کارگاههای آموزشی رایگان با شماره های 02122578806 و 09371342912 تماس حاصل فرمایید.