2014

تازه ها

2014

نظرات ()

فاصله این پست تا پست قبلی از یک سال نو تا سال نو دیگه است . یعنی آغاز سال 1392تا الان که آغاز سال 2014 میلادی است.اتفاقات زیادی خصوصا در حوزه کاری برام رخ داد وقتی فکر می کنم یاد این آیه می افتم که ما اینچنین روزهای پیروزی و شکست را در میان مردم می گذرانیم( 140آل عمران). از اهدافی که آغاز سال با خودم بسته بودم به تعدادی نزدیک شدم ولی فاصله زیادی با بقیه دارم.سعی کردم با وجود ترسام جلو برم .ابتدای کاربا خودم این جمله امیرالمومنین را زمزمه می کنم از هرچه که میترسی در آن وارد شو. عده ای تحسینم می کنند و عده ای سرزنش. سعی‌میکنم با این حرفا فاصله بگیرم به آدمها و اتفاقات بیشتر دقت می کنم در هر اتفاقی قطعا درسی نهفته است.  سنگ صبور بودنم لااقل این خاصیتو داشته که بدونم آدما اون چیزی نیستندکه نشون میدن دیگه سعی می‌کنم ضعفامو بشناسم .بقول استاد صفائی مهم موقعیتها نیست بلکه نحوه برخورد با موقعیتهاست. دنبال تغییر نحوه برخودم. هنوز فاصله زیادی دارم.

سال 2014 سال جدید کاری به نوعی برام هست . از وقتی سفرنامه گاندی رو دنبال کردم اطلاعاتم راجع به هند

 روز به روز زیادتر میشه تا الان که دیگه دارم باهشون کار میکنم. این توالی برام جالبه