فضل از آن اوست و لاغیر

تازه ها

فضل از آن اوست و لاغیر

نظرات ()

راه رشدبازه

نه می تونم بگم ادم خوش شانسی بودم و نه بد شانس ولی اینو مطمئنم که از نردبان کسی یا چیزی بالا نرفتم.

از بعد فارغ التحصیلی این مطلب همیشه آزارم میداد که چرا بعضی ها بدون هیچ دلیلی در جایگاهای بالاتری قرار میگیرن چه  تو طرح و بعد موقعیتهای کاری. اوایل می پرسیدم بعد که با واکنشهای تندی مواجه شدم از خیر قضیه گذشتم. کم کم داشتم به یه آدم افسرده و غر غرو تبدیل میشدم و اینکه راه پیشرفت برای عده ایه ولاغیر و من کلا بدشانسم چون هر مرحله ای برای من توام با سختی زیادی بود

روزی بهم گفتن تو سه دلیل مهم برای عدم موفقیت داری: صداقت ، حجاب و نجابت .تلنگری برای ترک کار شد برام.ترک یه محل کار بهم فرصتی داد تا به خودم فکر کنم.دنبال چیزهایی که دوست داشتم رفتم. خودم رو بیشتر شناختم آرامش نسبی باعث شده بود به اطلاعاتم اضافه کنم اعتمادم رو دوباره بدست بیارم و روز به روز به این باور رسیدم با این سه پارامتر میتوان موفق شد و اینکه فضل دست خداست . همکاری هم داشتم که در این روند بی تاثیر نبود. گاهی که دوباره احساس ناراحتی میکنم برمیگردم و میگم به توانائیهات باور داشته باش حتی اگه نخوان و نذارن خدا بخواد تو میتونی.

هر از چند گاهی بازم آدمهایی پیدا میشن که بدجنسیهاشون دلت رو بدرد میاره آروم دستم را روی قلبم میذارم و میگم:

إِنَّ الْفَضْلَ بِيَدِ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِيم

امروز دیدم این دغدغه یکی از دوستام هم هست امیدوارم اونم به زودی به این نتیجه برسه و از این دغدغه خلاص بشه.