طب سنتی و درمان دیسک کمر باروش رگ گیری یاغمز

تازه ها

طب سنتی و درمان دیسک کمر باروش رگ گیری یاغمز

نظرات ()


طب سنتی و درمان دیسک کمر باروش رگ گیری توسط آقای سلیمی

تقریبا 2 سالی هست که بادرد کمر یا به نظر پزشکان دیسک کمر دست پنجه نرم می کردم ،از هرروش درمان پزشکی که توسط پزشکان تجویز شده استفاده کردم مثل فیزیوتراپی ، شنا ، 2جلسه کایروپراکتیک و دریک دوره 2 ماهه 12 جلسه ای  طب سوزنی  به هر حال طب سوزنی نتایج خوبی رو برام داشت ولیکن بطور کامل دردم برطرف نشد .بعد از آن مراحلی که ذکر کردم بصورت اتفاقی آشنایی من رو معرفی کرد به فردی که کارش رگ گیری بود این شخص خودش نتیجه مثبتی از رگ گیری در دو مرحله گرفته ودردش معالجه شده بود به هرصورت بعد از پیگیری متوالی و بخاطر مشکلات ناشی از بعد مسافت با ایشان که دریکی از شهرهای خراسان رضوی ( 10 کیلومتری قوچان بسمت فاروج )سکونت داشته اند توانستم با وی ملاقات کنم و اومن رو رگ گیری کرد ودر حال حاضر تحمل و توانایی عضلاتی و دردم رو به درمان قطعی می باشد .

این فرد آقای سلیمی نام دارد که شاگرد مرحوم گل حسن نیازی است که شهرت وتبحر بسیاری دراین نوع درمان داشته و بسیاری رااز این راه معالجه و به ادامه زندگی عادی برگردانده است .کاری که بسیار آسان ، کم هزینه و نسبت به سایر درمان های دیگر با توجه به جواب دهی عالی که دارد بهترین است . این درمان فقط کمی درد دارد رگ های اصلی فرد از روی لباس بوسیله نوعی ماساژ باز میشود و سعی براین است که رسوبات و خون لخته شده فرد برطرف شده و خون رسانی به نقاط مختلف بدن باز شود بنحوی اگردردی اعم از شانه درد،کمردرد،پادردو گردن درد ناشی از رگ ها باشد بهبود گردد.لذا بنظر میرسد بهترین ، ارزانترین ، کم خطر ترین راه ممکن دردنیا همین است . این فرد روستایی و ساده دل دنبال تجارت نیست و دستمزد او هم نرخ خاصی ندارد هرچه خودت دوست داشتی می دهی . هدف ماهم ازنوشتن این متن تبلیغ نیست فقط می خواهم دیگران رااز وجود این نعمت آگاه کنم باشد که ثوابی منم برده باشم .