li@

تازه ها

li@

نظرات ()

سلام..خوبین دیگه پرسیدن نداره!!!!!!

چه خبر؟؟؟خوب خبری هم ندارین حتماً!!!!!

بابا اینجانب به شخصه از شما که داری این پست رو میخونی تقاضا دارم برو از آبسرد کن دانشکده یه

لیوان آب بردار خالی کن رووووو حسین،بهش بگو مردناحسابی روو وبلاگ خاکک مرده ریختی!؟

تکون بده خودتو لره!!!!{اینجاش رو نگو زشته(اونم مخلوق خداست خووو،گناه داره)خخخخخ}

از درسا چه خبر؟؟؟من که این ترم کارآموزی ندارم!!!بدبخت شدیم رفت....

ولی یه خبر خووووب...دانشجوی ترم 3اینجا میتونه بره کلینیک کار کنه روزی 50هزار تومن بگیره

خیلی خوفه!!!!!!میشه هفته ای3روز به عبارتی ماهی 600هزار اووودلار میگیرن...

ولی خوب سیرجون فرق فوکوله!!!

خوب ببینم چیکار میکنین هااااا...دوست دارم این پست بیشترین نظر گوگل رو داشته باشه

مثل نظر سنجی استادهاهر کدوم چند بار نظر بذارین.خخخخخ یادتونه که!؟

از خودتون بگین و روزگارتون در نبود نماینده باوقاری چون من!!!که 5بار آناتومی رو لغو کردم

ببین من کیم!!!!؟

راستی از استادها چه خبر؟هنوز خانووم پورموسی داریم یا مثالهای دکتر نصرت پابرجاست؟

بچه ها تازگیااااااا  سوتی ندادن!؟

خوب دوستان مرسی که وقت گذاشتین...و موفق باشین

بوووووودوووووروووود!{برگرفته از خنده بازار}