شخصیت نامزدتان را از فیلم مورد علاقه‌اش بشناسید

تازه ها

شخصیت نامزدتان را از فیلم مورد علاقه‌اش بشناسید

نظرات ()

کد خبر: ۴۲۱۴۵۹    مجله زندگی ایده آل
 
 

شخصیت نامزدتان را از فیلم مورد علاقه‌اش بشناسید

افراد علاقه‌مند به تماشای فیلم‌هایی كه تمام یا بخشی از آن به معرفی زندگی یك شخصیت می‌پردازد (Biography) افرادی جویای موفقیت و آرزوهای بزرگ هستند. این افراد معمولا الگوبرداری‌های خوبی دارند، اهل ریسك‌ هستند و دوست ندارند هیچ فرصتی را از دست بدهند.

ممكن است سینما رفتن یا فیلم دیدن در خانه  در دوران نامزدی امری معمول باشد اما وقتی می‌بینید كه نامزدتان برای هر قرار ملاقات سینما را در نظر می‌گیرد و محو تماشای فیلم و سریال‌های تلویزیون می‌شود، می‌توانید از این ویژگی او برای شناخت خصوصیات اخلاقی‌اش استفاده كنید.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد بسیاری از خصوصیات شخصیتی و اخلاقی افراد را می‌توان از روی ژانر فیلم‌هایی كه به تماشای آن علاقه دارند شناخت. دکتر بهزاد تریوه، متخصص روانشناسی و مشاور خانواده و عضو انجمن روانشناسی بالینی ایران در این‌باره به نكات ریز و جالبی اشاره می‌كند.

اگر شما هم در دوران نامزدی قرار دارید و دوست دارید بدانید چگونه می‌توانید بهتر و دقیق‌تر ویژگی‌های شخصیتی نامزدتان را از طریق نوع فیلم‌ها و برنامه‌هایی كه به آنها علاقه بیشتری نشان می‌دهد بشناسید، با ما همراه شوید.  به این ترتیب شما هم یک گام به ذهنیت فیلمسازان فیلسوف مثل وودی آلن نزدیک می‌شوید!

بقیه در ادامه مطلب