معرفی بیمارستان روانپزشکی کارگرنژاد

تازه ها

معرفی بیمارستان روانپزشکی کارگرنژاد

نظرات ()

سلام

مطلب زیر برگرفته از سایت دانشگاه می باشد:

بنای بخش اعصاب و روان در قطعه زمینی به مساحت 20000متر مربع توسط جناب آقای حاج جواد کارگر نزاد با زیر بنای 5000 متر مربع در بیمارستان شهید بهشتی در حال احداث می باشد .

بخش مذکور در حال ساخت در دو طبقه اداری و درمانی شامل بخش اعصاب و روان با 100 تخت روانپزشکی متشکل از بخشهای روانپزشکی مردان –زنان - اورزانس روانپزشکی مردان و اورژانس روانپزشکی زنان و اطفال در نظر گرفته شده است .همچنین مرکز فوق دارای واحدهای شوک مغزی –آزمایشگاه –کاردرمانی و درمانگاه خواهد بود.

لازم بذکر است که مرکز مذکور بر اساس آخرین استانداردهای روانپزشکی در حال ساخت می باشد که در نوع خود منحصر بفرد بوده و می تواند الگوی ساخت دیگر مراکز روانپزشکی کشور قرار گیرد .

در ادامه اقدامات انجام شده در خصوص انتقال بیمارستان اخوان به بیمارستان جدید التاسیس کارگرنژاد جلسه ای با حضور معاونت محترم درمان و برخی مدیران معاونت و سرپرست و مدیران بیمارستان اخوان در دفتر معاونت تشکیل گردید.

در این جلسه پس از خیر مقدم آقای دکترخیرخواه گزارشی از روند آماده سازی و تکمیل ساختمان و تاسیسات بیمارستان کارگر نژاد توسط مسئولین بیمارستان مذکور ارائه گردید.

در ادامه جلسه جهت تهیه لوازم و تجهیزات پزشکی و اداری بیمارستان جدید و همچنین تعیین تاریخ دقیق انتقال تصمیماتی اتخاذ گردید.