۳ نکته مهم در بازاریابی رسانه های اجتماعی

تازه ها

۳ نکته مهم در بازاریابی رسانه های اجتماعی

نظرات ()

Social-Media

بازاریابی مناسب توسط رسانه های اجتماعی میتواند مشتریان زیادی را برای  کسب و کار شما فراهم نماید، در آنها ایجاد وفاداری کند و شوق به خرید در میان بازدید کنندگان ایجاد و یا مشتریانی که از شما خریدی انجام داده اند را مجدد به سایت برگرداند.

در این روند، شما با به دست آوردن ترافیک بیشتر برای وب سایتتان میتوانید فروش بیشتری داشته و پرداخت های بیشتری بدست آورید. ارتباط با مردم  برای شما و کسب و کارتان  بسیار مهم است.

برای جلب توجه  مشتریان و بازدید کنندگان  و تشویق آنها به اشتراک گذاری مطالبتان در شبکه های اجتماعی، میتوانید از این روش ها در برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی تان استفاده نمائید:

  1. تلاش کنید مشتریان  شما  مطالب شما را در سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، و Pinterest بیشتر اشتراک گذاری نمایند.اینکار از طریق تعبیه لینک های اشتراک گذاری در ذیل مطلب و یا ایمیل مطالب برای کاربران عضو خبرنامه سایت امکان پذیر است.
  2.  به بازدید کنندگان دلیلی برای مراجعه مجدد نمایش دهید.سعی کنید مطالبی را برای رسانه های اجتماعی تولید کنید که کمتر در جایی وجود داشته است و اطلاعات دست اول باشد مثلاً عکسی از پرسنل در زمان کار کردن ، عکس محصول جدید ، برگزاری مسابقاتی که دیگران را درگیر پاسخ به آن کند و یا سایر موارد تبلیغاتی مشابه.   دانستن اینکه شما چه چیزی پست میکنید و بازدیدکنندگان شما به چه چیزی علاقمند هستند بسیار اهمیت دارد.
  3.   ارسال پست های مکرر ، نظارت به طور مداوم  و صحبت در مورد ارسالها. هر گاه کسی برای شما کامنتی قرار داد آن را به عنوان یک هدیه در نظر بگیرید و سعی کنید با پاسخ به آن لطفش را جبران کنید. ارائه مشاوره و یا پاسخ  دادن به مشکلات احتمالی بازدید کنندگان در صورت نیاز میتواند در مراجعه مجدد و یا نشر مطالب شما کمک شایانی نماید.

به یاد داشته باشید بازدیدکنندگان علاقمند به مطالب شما به مشتریان شما تبدیل میشوند.اگر آنها این احساس را داشته باشند که شما برای آنها ارزش قائل هستید و به آنها احترام میگذارید آنها در آینده ای نزدیک به جمع اشتراک گزاران مطالب شما در رسانه های اجتماعی ملحق میشوند.

منبع: آکادمی مجازی بازاریابی