توجه

تازه ها

توجه

نظرات ()

سلام

کسایی که می خوان نظر بدن اما معلوم نشه کی هستن، می تونن از یه اسم مستعار استفاده کنن مثل luxaeterna .

شما که فرهنگ استفاده از وب رو بهتر از من بلدین.


به خدا نظرسنجیا رو که بسته بودم، یه عده گفتن نظرسنجی ها رو باز کن، باز که کردم، جز سه چهار نفر کس دیگه ای نظر نمیده. وقتی می بندم ولی، همه شاکی میشن. میگن ای بابا ما که دیگه نمی تونیم نظر بدیم. غافل از اینکه مگه اصن قبلا که باز بود کامنتی می ذاشتین؟


به خدا من خیلی مایلم که نظرسنجی ها بسته شن. چون باید هی بهشون سر بزنی. فقط بخاطر بعضی دوستا و خانم دکتر جوانمرده که نبستم. چون ایشون هم فرمودن نظر میذارم. چون واقعا خوششون اومده بود.

همه ی این نظرا رو بخونین ببینین مال چن نفره... فقط سه چهار نفر.

یعنی از پنجاه نفر فقط سه چهار نفر میان بلاگ؟ نگید آره که خندم می گیره.

اون وقت ینی اینقدر عقب مونده س این بلاگ؟


من اسممو عوض می کنم اگه بتونین یه وبلاگ دانشجویی پزشکی پربارتر و بهتر از این پیدا کنین (نسبت به سابقه احداث پایگاه) و نشونم بدین. تعریف از خود نمی کنم ها! من خودم گشتم دیدم چه پدیده هایی بودن وبلاگای دیگه!

من از همه کسایی که می خوان با بلاگ کلاس همکاری کنن تشکر می کنم و فرهنگ استفاده درست از وبشون رو می ستایم.

اینجا لاین نیس که بدون حساب و کتاب باشه. من خودم از اولشم با لاین مخالف بودم. اینجا مکانی برای علافی و وقت تلف کردن و کارهای بیهوده نیست. اینجا وبلاگ علمیه نظرها هم نباید از حدومرز خاصی بگذرن. من اول از همه خودم شدیدا مخالف نظرات منحرف کننده هستم و نگران نباشین که پاک میکنم.


دیگه بزرگ شدیم ها مثلن! بچه که نیستیم!

منو باش دارم به چه چیزایی فک می کنم و چه حسابایی رو کلاس باز کردم.


ضمنا اگه کسایی هستن که نظرایی دارن که نمی خوان بقیه بچه ها به جز من بتونه بخونه، میتونن گزینه «نظر بصورت خصوصی برای نویسنده وبلاگ ارسال شود» رو انتخاب کنن.

من باز هم میگم خودم شخصا راضی به وجود امکان نظردهی نیستم و خودتون هم دیدین که بسته بودم. آقای نماینده گفتن بچه ها می خوان نظر بدن بهتره امکانات نظرسنجیو برگردونی به بلاگ.


چه فاز سنگینی!!!

ای بابا!