ارتباط طول آلت مردانه و لذت جنسی زنان

تازه ها

ارتباط طول آلت مردانه و لذت جنسی زنان

نظرات ()

از نظر فیزیولوژی (جسمانی) بزرگی طول و قطر آلت تناسلی تأثیری در لذت جنسی برای خانم ها ندارد ، بدین ترتیب برای زنان فرقی ندارد آلت تناسلی ۱۳ سانتیمتر باشد یا ۱۸ سانتیمتر ، همچنین برای مردان نیز اندازه آلت تناسلی تأثیری در لذت جنسی آن ها ندارد . بطور کلی بد نیست بدانید اکثر خانم ها احساس خاصی در دخول جنسی تجربه نمی کنند چرا که ۷۰ درصد خانم ها از طریق لمس و تحریک ناحیه کلیتوریس احساس لذت می کنند نه از طریق دخول .

هستند خانم هایی که تحت تأثیر فیلم های پورن و بر این باورند که اندازه آلت تناسلی در لذت جنسی نقش آفرین است اما خانم هایی که تجربه رابطه جنسی با همسر خود دارند به خوبی آگاهی دارند اندازه آلت تناسلی هیچ تأثیری در لذت جنسی ندارد ، خانم ها قدرت و توانایی جنسی مردان را به اندازه آلت تناسلی مرتبت نمی دانند بلکه مهارت آقایان در به ارگاسم رساندن خانم است که می تواند قدرت جنسی یک مرد را اثبات کند . همچنین آقایان توجه داشته باشند اندازه آلت تناسلی به ژنتیک و منطقه زندگی نیز مرتبط است و هیچ ارتباطی با جثه فرد ، رنگ پوست و امثالهم ندارد . به عنوان مثال میانگین اندازه آلت تناسلی مردان ایرانی حدود ۱۴ تا ۱۶ سانتیمتر می باشد .

بطور کلی هیچ نظریهٔ علمی مبنی بر اثبات تأثیر طول آلت مردانه در لذت جنسی زنان وجود ندارد و تنها یک باور روانی می باشد و برای اکثر خانم ها بی اهمیت می باشد مهم تر از طول آلت تناسلی آقایان رفتارهایی است که توقع انجام رابطه جنسی انجام می دهند و اکثر آقایان احساس می کنند هر چه اندازه آلت تناسلیشان بزرگتر باشد قدرت و مهارت جنسی بیشتری دارند .