فرآیند رابطه جنسی از آغاز تا پایان در مردان

تازه ها

فرآیند رابطه جنسی از آغاز تا پایان در مردان

نظرات ()

۱) گام نخست : ذهن

* تحریک جنسی در مردان ملزومات خانم ها را ندارد به عبارتی مردان سریعتر از زنان تحریک می شوند و تحریک آن ها فقط به یک جرقه ذهنی نیاز دارد ، مردان قادر هستند با یک فکر گذرای چند ثانیه ای به تحریک کامل دست یابند ( چه بسا مردانی هستند که بلافاصله بعد از تحریک ذهنی طی چند ثانیه دچار انزال می شوند )

 * عواملی نظیر طرز صحبت کردن ، نوع پوشش ( حتی رنگ لباس ) نوع راه رفتن ، بازی کردن ها ، ناز کردن ها در فرآیند این جرقه ذهنی مؤثر است .

۲) برای شوهرتان سکسی ترین زن دنیا بشوید 

* مردان از زنی که تنها خودش را در بستر خواب همانند یک تیکه گوشت بیزارند ب جای آنکه بی حرکت بمانید ، فعال باشید بدن شوهرتان را لمس کنید منتظر نمانید تا او به شما فلان کار را انجام بدهید خودتان قبلاً راجع به خواسته های شوهرتان از او پرسیده اید پس منتظر چه هستید ؟

۳) شما تنوع ایجاد کنید :

* به جای آن که منتظر بمانید که همسرتان حالت های جنسی را از شما بخواهد انجام دهید خودتان پیش قدم شوید .

۴) صحبت کنید :

* از لذتی که می برید به او بگوئید این کار باعث تحریک بیشتر مردان می شود .

 ۵) اگر همسر شما دچار زود انزالی می باشد :

* انزال زود رس در مردان امر شایع است ، اگر به تازگی ازدواج کردید و همسر شما دچار انزال زودرس می باشد جای نگرانی نیست چرا که انزال زودرس طی دفعات انجام رابطه جنسی تا حدی برطرف می شود اما به طور کلی تکنیک « وقفه » در رابطه جنسی می تواند در افزایش مدت زمان انزال مؤثر می باشد همچنین در ابتدای فرآیند دخول از پوزیشن های نزدیکی که در آن حرکت رفت و برگشتی آلت به صورت کامل صورت می گیرد خودداری کنید .

۶) بعد از رابطه جنسی مردان احساس خواب آلودگی خواهند داشت . 

به علت ترشح هورمون دوپامین بعد از ارضا شدن و انزال ، مردان احساس خستگی و خواب می کنند این نشانه این نیست که به شما توجهی ندارند بلکه یک فرآیند طبیعی و غیر ارادی در آن ها می باشد .

۷) تحریک جنسی دوباره در مردان بلافاصله اتفاق نمی افتد 

بعد از ارضا شدن و انزال مردان مدت زیادی نسبت به زنان لازم است تا مرد مجدداً به حالت تحریک باز گردد و این مسئله غیرطبیعی نمی باشد بعبارتی مرد در حالت تحریک ناپذیری به سر می برد بر خلاف تصور برعکس افراد این زنان هستند که قابلیت تحریک مجدد پس از رابطه جنسی را بلافاصله دارند ، مدت دوره تحریک ناپذیری مردان به عوامل مختلفی از جمله سن آن ها مرتبط است که می تواند از چند ساعت تا حتی چند روز باشد .

*اگر شما یا همسرتان از رابطه جنسی با یکدیگر ارضا نمی شوید لازم است جهت برطرف شدن آن اقدام نمائید با توجه به پیشرفت علم پزشکی امروزه اکثر اختلالات جنسی قابل درمان می باشد که البته نیاز به مراجعه به متخصص دارد و مصرف داروهای توانمندی جنسی که در اینترنت با شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شود نه توصیه می شود و نه مؤثر است .