سندرم کاندوم پاره شده Syndrome Torn Condom

تازه ها

سندرم کاندوم پاره شده Syndrome Torn Condom

نظرات ()

مروری کلی بر سوزاک ، تب خال تناسلی ، کلامیدیا ، تریکوموناس ، سفلیس ، زگیل تناسلی ، ايدز
دوست اول : آقاي دكتر ع. ح. سردار سلام
من دیشب حین س.ک-س در تایلند کاندومم پاره شده بود و متوجه نشده بودم ولی یک دقیقه هم طول نکشید.. نمیدونم طرف ایدز داشت یا نه؟؟ آیا الان من حتما ایدز دارم ؟؟؟ خیلی میترسم قیافم زرد شده از خواب و خوراک افتادم؟؟؟ چند درصد امکان داره منم ایدز بگیرم؟؟؟ الان من ایدز دارم ؟؟؟ لطفآ راهنماییم کنین… بار اولم بود آخه …
دوست دوم : باسلام ! آقاي دكتر ع. ح. سردار حدود 4 هفته پيش با يك شخصي كه خيلي به سلامتيش اطمينان داشت مقاربت نمودم كه بعد از مقاربت خون از مهبلش جاري شد. ازهمان لحظه به درد بيضه دچار شدم كه التبه قبلا هم سابقه داشت.بعد چند روز آفت گرفتم كه آن را به علت خستگي واسترس شدي به خودم توجيه كردم.بعد از چند روز ديگر احساس كردم كه مي خواهم سرما بخورم فورا با قرص آنتي هيستامين وسيفكيسم پيشگيري كردم وبعد از يك هفته قرص را رها كردم واثر سرماخوردگي نديدم والان غدد لنفاوي گردن زيرگلو كشاله ران وپشتم درد مي كند ولي اثر تورم را نمي بينم.گردنمم هم درد مي كند.(سابقه گردن درد را اكثر مواقع دارم) الان احساس مي كنم كه گلويم كمي چركي است .ازهمان دقيقه مقاربت تا الان وسوسه فكري دارم كه مبادا به اچ آ ي وي دچار شده باشم.استرس شديد دارم.قرص هاي اعصاب مصرف ميكنم وحوصله هيچ چيز را ندارم.با توجه به اين كه نتيجه آزمايش هم ممكن است تا 6 ماه نا معلوم باشد كلا درگير ذهني دارم.مي خواستم سوال كنم كه آيا مشابه اچ آي وي هم وجود دارد كه اين گونه دردها را به دنبال داشته باشد.مثلا بيماري مو نو نو كلئوز يا خود استرس. دوسه روزميشه كه دندانهايم هم كمي درد مي كند.خواهشا سريعتر جواب بدهيد.استرسم روزبه روز شديدتر ميشه.