دستگاه قضایی با جرائم انتخاباتی برخورد می کند

تازه ها

دستگاه قضایی با جرائم انتخاباتی برخورد می کند

نظرات ()

اندیشه قصرشیرین : مسعود محمدزاده رئیس دادگستری شهرستان قصرشیرین درگفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در این شهرستان دو شعبه یکی در دادسرا و یک شعبه ویژه در دادگاه قصرشیرین تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و هواداران آنها باید ضمن رعایت قانون از انجام هرگونه رقابت ناسالم و ارتکاب جرایم انتخاباتی پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه کمیته پیشگیری از وقوع جرم نیز در این شهرستان تشکیل و راه انداری شده است اضافه کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی نیز در دادگستری قصرشیرین تشکیل شد و تاکنون جلساتی نیز با موضوع انتخابات برگزار شده است.
رئیس دادگستری قصرشیرین بیان کرد: تاکنون هیچ پرونده ای مبنی بر وقوع تخلف انتخاباتی در شعب ویژه رسیدگی مستقر در دادگستری این شهرستان تشکیل نشد اما در صورت مشاهد هرگونه تخلف و ارایه مستندات آن به دستگاه قضایی جرایم انتخاباتی در کمترین زمان ممکن در شعب ویژه به جرایم رسیدگی و حکم متخلفان صادر می شود.
محمدزاده اظهارداشت: با توجه به دینی که بر گردن ما نهاده شده است موظفیم نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، حفظ و صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخابات سالم، همه توان خود را بکار بگیریم.
وی از مردم شهرستان قصرشیرین درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه عمل خلاف قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی و یا هوادارانشان مراتب را به دادگستری شهرستان اطلاع دهند.