حمایت پر رنگ و تلاشی چشمگیر از دکتر فرهاد تجری در حوزه انتخابیه قصرشیرین

تازه ها

حمایت پر رنگ و تلاشی چشمگیر از دکتر فرهاد تجری در حوزه انتخابیه قصرشیرین

نظرات ()

اندیشه قصرشیرین : دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از حساس ترین انتخابات است و با توجه به اهمیت این موضوع بر همه آحاد مردم وظیفه است که سعی و تلاش در جهت هر چه با شکوه تر و پر شور تر برگزار شدن این انتخابات نقش اساسی داشته باشند.

دو روز از تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی همزمان در سراسر کشور می گذرد فضای حوزه انتخابیه قصرشیرین گرم تر  و شور و شوق خاصی به خود گرفته است که 13 کاندید تایید صلاحیت شده با هم به رقابت می پردازند .

در این راستا طبق نظر سنجی ها در بین اقشار مردم تا این ساعت دکتر فرهاد تجری همچنان بخت اول پیروزی در دهمین دوره انتخابات از حوزه انتخابیه به شمار می رود و اقبال و حمایت مردمی از این کاندیدای توانمند و با تجربه هر روز بیشتر می شود و همچنان به عنوان گزینه اول موفقیت در انتخابات روز هفتم اسفند ماه مطرح است .

شایان ذکر است : تاکنون تعداد زیادی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، فرهنگیان ، روزنامه نگاران و اصحاب قلم ، بسیجیان، دانشجویان، هنرمندان ، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم پشتیبانی خود را از وی اعلام کرده اند .

تلاشی چشمگیر در حوزه ی قصرشیرین

در میان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه قصر شیرین تجری با انسجام و سازماندهی بیشتری به تلاش و تکاپو مشغول است به گونه ای که طراحان و کارشناسان برنامه ریز وی ( چه در سطوح ایلی و چه در سطح دانشگاهی) با دقتی تمام به فعالیت مشغولند.

آخرین خبرها حاکی از آن است که بسیاری از فرهنگیان و دانشگاهیان شهرستانهای قصرشیرین سرپل زهاب گیلانغرب و سایر نقاط حوزه ی انتخابیه در حال بر پایی جلساتی هستند که دکتر تجری را با اختلاف آرای چشمگیری به  عنوان نماینده ای لایق به مجلس شورای اسلامی بفرستند .