مراحل معاینات-قسمت اول

تازه ها

مراحل معاینات-قسمت اول

نظرات ()

قبل از مراجعه به مطب پزشک جهت انجام معاینات، دو برگه در آموزشگاه یا پلیس+10 به شما داده می شود که یکی به نام کاردکس و دیگری برگه شرح معاینات است و با این برگه ها باید به مطب مراجعه کنید؛ چند نکته مهم در همین برگه ها هست، اول اینکه حتماً هردو باید عکس داشته باشند و عکس کاغذی نه عکسی که روی کاردکس پرینت می شود، دوم اینکه آنهایی که از آموزشگاه رانندگی فرستاده می شوند هردو برگه باید ممهور به مهر آموزشگاه و همچنین کارشناس آزمایشات باشد (هردو مهر لازم است) و عکس ها هم که الصاق شده با مهر تأیید شده باشند و آنهایی که از مراکز پلیس+10 فرستاده می شوند باید مهر مرکز پلیس+10 که در آن کد مرکز و تاریخ خورده باشد و نیز مهر کاربر مربوطه که پرونده شما را تشکیل داده است باشد (باز هم هردو مهر لازم است) و عکس ها هم که با مهر کاربر تأیید شده باشد. تا وقتی این مطالبی که گفتم کاملاً در برگه های شما وجود نداشت لطفاً به مطب مراجعه نفرمایید چون منشی مطب به دلیل کامل نبودن پرونده شما را به آموزشگاه یا پلیس+10 برخواهد گرداند و وقت و هزینه شما تلف خواهد شد.

هنگام رسیدن به مطب و کامل بودن پرونده، شما باید پشت برگه شرح معاینات را که یک فرم است پُر نمایید که این فرم تمامی بیماری های احتمالی را ازشما می پرسد و نیز سوابق بستری و جراحی و ... را می خواهد که شما با توجه به سوابق پزشکی خودتان این قسمت را تکمیل می کنید و در پایین برگه هم نام و نام خانوادگی خود را نوشته و امضا و اثر انگشت می زنید؛ اگر هم احیاناً به عمد یا سهو بیماری یا مشکلی داشتید و آن را کتمان کرده و در فرم ننویسید به واسطه امضا و اثر انگشتی که می زنید مسؤول عواقب احتمالی آن خودتان خواهید بود و پزشک معاین مقصر شناخته نخواهد شد. در ضمن قد و وزن شما هم در محل مشخص شده روی برگه معاینه نوشته می شود.

بعد از پر کردن فرم هم قبض رسید معاینات که نام و نام خانوادگی و تاریخ مراجعه شما توسط منشی بر روی آن نوشته می شود به برگه کاردکس الصاق می شود و پس از رسیدن نوبت، به اتاق پزشک برای معاینه هدایت می شوید.