دو نکته

تازه ها

دو نکته

نظرات ()

با سلام و وقت بخیر!

امروز که داشتم توی مطب متقاضیان محترم رو ویزیت میکردم به نظرم رسید که دو مساله رو اینجا بنویسم تا شاید به درد شما بخوره و شاید هم سیل سوالات و ابهاماتی که در زمینه نعاینات راهنمایی و رانندگی هست دوتا کمتر بشه!

اول: خیلی از متقاضیان گرامی این سوال رو دارن که "قبلا توی معاینات گواهینامه فقط چشم معاینه می شد و کارای دیگه نیود، جدیدا معاینات دیگه هم اضافه شده?" نمی دونم چرا جوابگوی کارهای کرده یا نکرده گذشتگان باید ما باشیم? حالا بوده یا نبوده و درست یا علط فعلا سیر معاینات جسمانی و روانی برای دریافت گواهینامه رانندگی همونطور که در پست های قبلی هم گفته شده به این شکل هست نه فقط معاینه چشم حتی معاینات روانی رو هم شامل می شه و اینکه مراجعان محترم منتظرن که من پاسخ بدم که چرا قبلا نبوده و از کی این معاینات به شیوه جدید باب شده فکر می کنم نوعی کنجکاوی غیر ضروری باشه که وقت و انرژی و حوصله پزشک رو به هدر خواهد داد.

دوم: بعد از تکمیل معاینات باید دنبال تکمیل مدارک دیگه ای که لازمه رفت، بسیاری از متقاضیلان خصوصا اونهایی که برای تعویض گواهینامه از پلیس+10 مراجعه می کنند این سوال رو می پرسن که از اینجا باید دیگه کجا بریم و چکار داریم? این مساله رو باید از همون دفتر پلیس الکترونیک که شما رو فرستاده بپرسید و پزشک معاین هیچ اطلاع یا مسوولیتی در این زمینه نداره. یک بار در جواب متقاضی محترمی که پرسیده بود"الان باید برم پلیس+10?" گفتم بله، اون بنده خدا رفت و بعد از چند ساعت تماس گرفت و شروع به اعتراض و ناسزا کرد که چرا وقت من رو تلف کردی و نگفتی که من باید برم یه جای دیگه و مدارک دیگه ای رو بگیرم و بعد بیام پلیس +10?

حالا امیدوارم شما خواننده گرامی که این دو نکته رو التفات فرمودید از پرسیدن حداقل این دو سوال و دیگر سوالاتی که ارتباطی با معاینات ندارند از پزشک معاین خودداری بفرمایید تا انرژی و حوصله پزشک برای انجام بهتر و دقیق تر معاینات صرف بشه.

همواره سالم باشید و ایمن برانید!