کارل گوستاو یونگ می گوید :

تازه ها

کارل گوستاو یونگ می گوید :

نظرات ()

کارل گوستاو یونگ می گوید :

" من ترجیح می دهم کامل باشم
تا اینکه خوب باشم. ."

برای اینکه انسان کاملی باشیم،
باید تمامی جنبه های خوب و یا بد وجودمان را در نظر بگیریم.
برای آنکه انسان یکپارچه ای باشیم،
باید خوشحال ،
و با احساس،
و راضی،
و همچنین غمگین ،
و خودخواه ،
و خشمگین ،
باشیم.
اگر خود را مالک فقط نیمی از وجودمان یعنی آن نیمه خوب بدانیم و نیمه دیگر را انکار کنیم،
کامل بودن را تجربه نخواهیم کرد.

همه حس های انسانی،
چه خوب و یا بد ،
در درون ما هستند ،
و اگر ما حسی را کمتر تجربه می کنیم یعنی آنرا سرکوبش کرده ایم. و یا گونه ای دیگری به ظهور رسانیده ایم .

(کارل یونگ)

اینکه من گرسنگان را طعام می دهم،
و توهینی را می بخشم،
و دشمنم را دوست میدارم ،
خصایصی انسانی هستند بسیار متعالی.

اما ،،،،،

اگر دریابم که ،
فقیرترین فقرا ،
گستاخ ترین متجاوزان ،
همه آن. خصایص در من و وجود من حضور دارند ،
و من نیازمند صدقات و محبت های خود هستم،
و خودم آن دشمنی هستم که باید دوستش داشت باشم،
آن زمان چه؟؟؟

Telegram.me/golestancenter2