مهیار در برنامه زنده تلویزیونی مهتاب شبان ، شبکه استانی باران

تازه ها

مهیار در برنامه زنده تلویزیونی مهتاب شبان ، شبکه استانی باران

نظرات ()

به دعوت برنامه وزین مهتاب شبان ، سه شنبه 5 آبان 94 ، به شبکه ی تلویزیونی باران استان گیلان رفتیم . من و مهیار. ضمن تشکر از آقای سیف پور تهیه کننده و جناب محبی عزیز ، مجری برنامه و سایر دوستان.........برنامه زنده بود . از ساعت 21:40 شروع شد تا 22:30 ... کلی دوستان بعدش تماس گرفتن . مناسبت دعوت ما هم موضوع موفقیت های مهیار بود . ولی من از فرصت برنامه برای معرفی سندرم دان و کانون سندرم دان گیلان خیلی استفاده کردم . از المپیک ویژه و تیم زحمتکش شون هم خیلی گفتم ....

فضای صمیمی پشت صحنه ی برنامه برای مهیار بسیار جالب بود. مهیار اساسا عاشق پشت صحنه ی کلیپ های خواننده های محبوبش کامران هومن هست . کلی عکس گرفت . تو برنامه هم سلفی گرفت و بلاخره کلی حال کرد. شب متفاوتی بود. هم برای من و مخصوصا برای مهیار..... برنامه ی مهتاب شبان هم قول داد یاور رسانه ی کانون سندرم دان گیلان باشه .