سرزمین گل شرق تهران

تازه ها

سرزمین گل شرق تهران

نظرات ()

سرزمین گل شرق تهران

سرزمین گل شرق

نظام آباد

سرزمین گل شرق تهران در زمینی به وسعت 6320 مترمربع با زیربنای تقریبی 51/940 مترمربع در 14 طبقه مشتمل بر 4 طبقه پارکینگ ، 3 طبقه واحـدهای تجــاری، 1 طبقه فــودکورت و 6 طبقه اداری می‌باشد. این مجتمع با رویکرد ایجاد محیطی ایده آل برای کسب و کار، فضایی مناسب برای دفاتر اداری، محلی جهت خرید کالا و گذران اوقات فراغت در حال احداث می‌باشد.
جهت دسترسی به طبقات اداری و جلوگیری از تداخل با بخش تجاری؛ در لابی اصلی، ورودی های مجـــزایی برای دسترسی به بخش اداری طراحی شده است.

 

سرزمین گل شرق map

واحدهای تجاری با زیربنای مفید 4550 مترمربع در 4 طبقه مشتمل بر 234 واحد تجاری، 24 واحد فودکورت و یک سوپر مارکت بزرگ می‌باشد.

سرزمین گل شرق table1

با افزایش روزافزون فعالیت تجاری، بازرگانی، اداری ... و متأسفانه نبود ساختمان های مرتفع، فاخر و مــناسب در مناطق مجـاور برای حضـور شرکت‌های مــعتبر؛ ضرورت احـداث سـاختمانی مدرن، فاخر و بهره‌مند از امـکانات روز بیش از پیـش احســاس می گردید. مجتمع تـــــجاری اداری "سرزمین گل شرق تهران"، با توجه به رعایت تمامی استانداردهای لازم و با بهره‌مندی از خدمات و امکانات شایسته و چشمگیر(خصوصاً در منطقه)؛ یقیناً محل حضور شرکتهای صاحب نام متعددی خواهد بود.
واحدهای اداری سرزمین گل شرق تهران با زیربنای کل 15/168 مترمربع در 6 طبقه مشتمل بر 168 واحد اداری در حال احداث می‌باشد.

سرزمین گل شرق table2

مرکز خرید بانوان

با بررسی های انجام شده در مراکز خرید، مجتمع های تجاری، شاپینگ مال ها و ... مشخص گردید بیش از 68% مراجعین به مراکز فوق را بانوان تشکیل می دهند. عدم وجود فضای اختصاصی در این مراکز که در آن، بانوان بتوانند به سهولت کالاهای موردنظر خود را (که غالباً در ویترین های واحدهای تجاری سطح شهر و مجتمع های تجاری از آنها خبری نیست)، در فضایی اختصاصی رویت و خریداری نمایند.دست اندرکاران این مجموعه را بر آن داشت تا طبقه اول این مجتمع عظیم را به صورت اختصاصی برای بانوان در نظر بگیرند. از جمله اصنافی که در این طبقه حضور خواهند داشت؛ پوشاک بانوان، آرایشی بهداشتی، لباس کودک، سیسمونی و ... می باشند. این رویکرد نوین در چیدمان طبقات؛ یقیناً مجتمع تجاری اداری "سرزمین گل شرق تهران" را به نگینی درخشان و محلی امن و خاطره انگیز برای خانواده ها تبدیل خواهد نمود.

فودکرت و کافی شاپ

با توجه به ضرورت وجود فضایی به منظور ارائه غذاهای متنوع، باکیفیت و ... طبقه دوم این مجتمع به 24 واحد ارائه کننده غذاهای سرد و گرم (فودکورت و کافی شاپ) اختصاص یافته است. این طبقه محل مناسبی برای گرد آمدن اعضاء خانواده و لذت بردن از همنشینی با خانواده و صرف غذای مطبوع و مطلوب خواهد بود.

مزیت های پروژه:
دسترسی آسان به شبکه بزرگراهی تهران (امام علی (ع)- صیاد شیرازی- رسالت- باقری و....)
همجواری با ایستگاه مترو فدک
مجاورت با مراکز خرید شرق تهران
وجود کاربری‌های هم افزای تجاری در پروژه (واحدهای تجاری+ فودکورت+سوپرمارکت)
قیمت مناسب
ارائه تسهیلات خرید
استفاده از مواد و مصالح ساختمانی با کیفیت
تنوع متراژ
رعایت استانداردهای سازه‌ای
وجود 11 آسانسور پیشرفته و 4 رشته پله برقی جهت سهولت رفت و آمد در طبقات