مهم

تازه ها

مهم

نظرات ()

با سلام خدمت دوستان. کارت ورود به جلسه آزمون در سایت http://azmoon.portaltvto.com/ در ردیف93079  هماهنگ مرحله هشتم .آماده می باشد .اما بعضی از دوستان همچون آقایان زنگنه اندی هریوندی سلطان آبادی ومراد نظامی تا جایی که من باخبر هستم واز ساختمان اداری . اتاق آموزش  سوال کردم که آقای حسین پور و یا گلزارنیا اونجا تشریف دارند گفتند اسامی که در بالا ذکر کردم  بنا به دلایلی از جمله نداشتن عکس و تکمیل نبودن مدارک کارتاشون آماده نیست و مابقی دانشجویان  از لحاظ گرفتن کارت ورود به جلسه مشکلی ندارند.برای همین باز هم اگه اسامی که گفتم خواستن خودشون حضوری پیگیری کنند .حتما بروند به ساختمان اداری نزدیک درب دانشگاه و به قسمت اتاق آموزش پیگیر شوند شاید راه حلی باشه .در ضمن برای آن دسته از دوستان که در گرفتن کارت مشکل دارند به غیر دوستانی که در بالا اسمشان گفته شد  این روشی که میگم رو انجام بدهند در قسمتی که میخواهند کارت ورود به جلسه رو پرینت بگیرند.نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه ونام پدر همگی را 1 قرار داده و فقط کد ملی را درست وارد کنند. انشالله که مشکلاشان حل شود .البته این روش رو در صورتی استفاده کنید که اگه تمام مشخصاتتون رو درست زدید اما کارت رو نتونستید بگیرید تیر نهایی رو بزنید.موفق و پیروز باشید.یا علی مدد