Amsterdam. یک پسوند جدید برای تجارت

تازه ها

Amsterdam. یک پسوند جدید برای تجارت

نظرات ()

Amsterdam.  یک پسوند جدید برای تجارت

 SIDN.NL ، کمپانی مربوط به دامنه های .NL اعلام کرده است که پسوند amsterdam. در تاریخ 27 March,2015آغاز به کار خواهد کرد.

بیش از 100 داوطلب این فرصت را خواهند داشت تا دامنه هایی با پسوند amsterdam. را پیش از اینکه به صورت گسترده آغاز به کار کند ، ثبت کنند.

داوطلبان می توانند سازمانها یا افرادی باشند که روابط خاصی با آمستردام دارند و تاکید دارند دامنه ای با پسوند amsterdam. داشته باشند. همچنین داوطلبان می توانند بلافاصله پس از ثبت ، از دامنه های خود استفاده کنند.

3 داوطلب اول که سازمانهایی شناخته شده هستند ، مشخص شده اند.
شهرداری آمستردام  دامنه gemeente.amsterdam ، TEDx آمستردام دامنه tedx.amsterdam و کمپانی ID&T دامنه dance.amsterdam را ثبت خواهند کرد.

آغاز به کار دامنه amsterdam. بخشی از یک روند سراسری است.
شهرهایی نظیر لندن ، نیویورک و برلین نیز با موفقیت قلمرو دیجیتالی (Digital Territory) خود را برای افزایش حوزه و رشد اقتصادی از طریق اینترنت آغاز کرده اند.
تجربه حاصله از سایر شهرها ، باعث شد تا خوشبین بود که جذابیت های آمستردام برای صنعتی خلاق و تجارت الکترونیکی ، افراد را به استفاده فزونگری از دامنه های amsterdam. سوق دهد.
برای برخی برندها ، دولت ، کمپانی ها و افرادی که به نحوی با آمستردام در ارتباط هستند ، این موضوع می تواند یک اولویت باشد.

معرفی دامنه amsterdam. مرحله به مرحله خواهد بود.
برندها ، دولت ، کمپانی ها و افرادی که به نحوی با آمستردام رابطه دارند ، در ثبت این دامنه اولویت خواهند داشت. این دوره از معرفی تا آخر August ادامه خواهد داشت.
سپس از اول September هر شخصی قادر خواهد بود یک دامنه amsterdam. بر اساس قاعده first come, first served (اولین ورودی ، اولین خروجی) ثبت کند.

چه کسی پشتیبان دامنه amsterdam. است ؟

دامنه amsterdam. توسط یک کمپانی به نام dotAmsterdom b.v از سوی شهرداری آمستردام سازمان یافته است.

سازمانها و افرادی که قصد ثبت دامنه amsterdam. برای کسب و کار خود دارند ، می توانند از طریق ثبت کننده های این دامنه اقدام به ثبت کنند. یک لیست کامل از ثبت کننده ها در سایت www.nic.amsterdam موجود می باشد.

SIDN ارائه دهنده سرویس رجیستری برای دامنه های amsterdam. می باشد. به این معنی که SIDN مسئول سیستم هایی است که برای ثبت و اداره دامنه های amsterdam. استفاده می شود. همچنین مسولیت DNS این دامنه بر عهده SIDN می باشد که کاربران اینترنت را در سراسر جهان قادر می سازد تا به دامنه های amsterdam. دست پیدا کنند.