بیش از 5000 دامنه Cymru. و Wales. در 24 ساعت اول به فروش رفت

تازه ها

بیش از 5000 دامنه Cymru. و Wales. در 24 ساعت اول به فروش رفت

نظرات ()

 

Nominet  اعلام کرد که تا کنون بیش از 5000 دامنه .cymru و.wales در 24 ساعت اول ، و بیش از 1000 دامنه در ساعت اول به فروش رفته است.

می توانید خبر مربوطه را در زیر مطالعه فرمایید:

دامنه های جدید ولز (اهل ایالت ولز در بریتانیا ) ".cymru و .wales" به بیش از 5000 رسیده اند و بیش از 1000 دامنه در ساعت اول به فروش رفته است. این دامنه ها در روز سنت دیوید در اختیار عموم قرار گرفته اند.
نزدیک به دو سوم (65%) از افراد بزرگسال در ولز خود را والش (اهل ایالت ولز بریتانیا) می دانند. آنها خود را یک بریتانیایی ساده نمی دانند و تقریبا بیشتر این افراد (95%) به میراث خود افتخار می کنند.

تا کنون دامنه اختصاصی برای مردم ولز وجود نداشته است. این فقط مربوط به وبسایت نمی شود ، در واقع داشتن یک دامنه ولز به این معنی است که شما می توانید ایمیل شخصی خود را داشته باشید ، که در حقیقت بازتابی از هویت آنلاین شما خواهد بود.

در یک رویکرد منحصر به فرد توسط Nominet ، به خصوص برای دامنه های .cymru و .wales ، هر دوی این پسوندها دو زبانه هستند و ثبت کنندگان می توانند از علائم مربوط به زبان ولزی در دامنه های خود استفاده کنند.

بنابراین اگر شما به والش بودن خود می بالید ، یا به ارتباطی اینچنینی در تجارت خود نیاز دارید ، اکنون می توانید با داشتن دامنه هایی تحت .cymru و .wales این موضوع را جشن بگیرید.

اکنون همه دامنه های .cymru و .wales بر اساس قاعده "اولین ورودی ، اولین خروجی" در دسترس عموم قرار گرفته اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:
http://ourhomeonline.wales