منبر وعظ شیطان در آسمان چهارم

تازه ها

منبر وعظ شیطان در آسمان چهارم

نظرات ()

در خبر است : که : در شب 17 ماه مبارک رمضان که رسول اکرم (ص) به معراج رفت و همه جا را دید و همان شب نیز مراجعت فرمود , در صبح آن شب شیطان خدمت ان سرور مشرف شد و عرض کرد : ای رول خدا (ص)! شب گذشته که به معراج تشریف بردید ,در آسمان چهارم و طرف چپ بیت المعمور منبری بود شکسته و سوخته و به رو در افتاده . آیا شناختی آن منبر را و متوجه شدی که برای کیست ؟ حصرت فرمود : خیر ,آن منبر کیست ؟؟ شیطان گفت : آن منبر مال من بود . روی ان می نشستم و فرشتگان پای منبر حاضر می شدند و من بر ایشان راه بندگی خداوند را می آموختم . فرشتگان از عبادت و بندگی من تعجب می کردند ! هرگاه که تسبیح از دستم می افتاد , فرشتگان در خروش می آمدند و تسبیح را میبوسیدند و به دستم می دادند . اعتقاد و باورم این بود که خداوند از من بهتر چیزی خلق نفرموده است اما دیدم که امر بر عکس شد و رانده ی درگاه الهی شدم و اکنون کسی از من بدتر و ملعون تر در درگاه احدیت نیست . ای محمد (ص) ! مبادا مغرور شوی و تکبر نمایی , چون هیچ کس از کار های خداوند آگاه نیست !
  Fast & Free Image Sharing