چگونه منوی مرکز چندرسانه ای ویندوز را سفارشی کنیم؟

تازه ها

چگونه منوی مرکز چندرسانه ای ویندوز را سفارشی کنیم؟

نظرات ()

(ویژه ویندوز)

مدتهاست از ویندوز مدیا سنتر به عنوان ابزار اصلی برای تماشای برنامه های زنده تلویزیونی استفاده می شود، اما اواخر هفته گذشته  بود که تصمیم گرفتم بفهم چگونه می توان ترتیب آیتم های منو را به دلخواه تغییر داده و اصطلاحا سفارشی کرد. به عنوان مثال، از طریق مدیا سنتر واقعا به موسیقی گوش نمی کنم یا عکس ها را از اینجا مرور نمی کنم، بنابراین وجود این گزینه ها فقط باعث می شود حرکت به دیگر گزینه ها و زیر گزینه ها زمان بیشتری بگیرد و برای هر بار تماشای Live TV باید این کار را تکرار کنیم. همیشه پیش خود فکر می کردم  ای کاش در این زمینه برنامه ای برای تغییر ایتم های منوی مدیا سنتر ارائه شده بود، اما هفته گذشته که به طور جدی مشغول جستجو شدم فهمیدم تنها کسی نیستم که این آرزو را دارد. بنابراین به طور طبیعی شروع به جستجو در سایت The Green Button که در ارتباط با ویندوز مدیا سنتر است، کردم تا ببینم چه دستگیرم می گردد.

پس از جستجو در برخی از پست  های انجمن سایت به برنامه  کاربردی  رایگان Media Center Studio برخورد کردم. پس از نگاهی اجمالی به برخی از تصاویر برنامه، هیجان زده شدم، اما بررسی لیست ویژگی ها و امکانات برنامه مرا به این باور رساند که این دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستم :

برای دیدن مابقی مطلب به ادامه  مطلب بروید