نقد و بررسی زون آلارم اکستریم سکوریتی 2011

تازه ها

نقد و بررسی زون آلارم اکستریم سکوریتی 2011

نظرات ()

مقدمه:

شاید این پست باید اولین مطلبی می بود که اینجا ارسال میشه ، ولی خب الان آماده شده!
این مطلب ترجمه ی مطلبیه با عنوان
ZoneAlarm Extreme Security  2011 از سایت TopTenREVIEWS که بنده ترجمه ش کردم.

متن اصلی از این آدرس قابل دسترسیه.

برای ترجمه ، من از روش مفهومی استفاده کردم و سعی کردم تا جایی که ممکنه جملات مفهوم باشن.با این حال میدونم که کارم خالی از نقص نیست.همینجا از همه ی عزیزان پوزش میطلبم.خوشحال میشم در بهتر شدن این ترجمه کمکم کنید.

یادآوری میکنم که زون آلارم برای مبارزه با ویروس ها و بدافزارها از اینجین آنتی ویروس قدرتمند کاسپرسکی استفاده می کنه و شما با استفاده از زون آلارم ، قدرت یکی از قوی ترین آنتی ویروس های جهان رو در کنار قوی ترین فایروال جهان با هم در اختیار خودتون دارین!

همچنین با استفاده از کیجن های ارائه شده در این سایت ، قادر به آپدیت همیشگی نرم افزار خواهید بود(179 سال).