آیا حمله دوباره آنونیموس واقعیت دارد؟ سونی پاسخگو نیست

تازه ها

آیا حمله دوباره آنونیموس واقعیت دارد؟ سونی پاسخگو نیست

نظرات ()

به گزارش سرویس امنیت و شبکه پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از ZDnet، آنونیموس ادعا می کند که توانسته است مجددا شبکه پلی استیشن را در سیطره حمله های هک خود قرار دهد اما تمامی این ماجرا به نظر شبیه یک شایعه می آید.

روز چهارشنبه پیامی بر روی توییتر از سوی گروه بین المللی هک آنونیموس منتشر شد که در آن ادعا شده بود که شبکه پلی استیشن مجدد مورد حمله هک قرار گیرد.

سایت اینترنتی کوتاکو نیز با قرار دادن این لینک توییتر گزارش کرد که ۱۰ میلیون اکانت شبکه پلی استیشن در معرض حمله هک هستند. با وجود اینکه یکی از کارمندان بخش توسعه تجارت سونی بر روی اکانت توییتر خود تمامی شایعات مطرح شده را جعلی خواند، اما هنوز هیچ بیانیه رسمی از سوی سونی برای تایید یا عدم تایید شایعات قوت گرفته در توییتر منتشر نشده است!

بیش از یک سال است که جنگ سونی و آنونیموس جنبه جدی و پررنگی به خود گرفته است. بهار سال گذشته شبکه پلی استیشن سونی مورد حمله گروه آنونیموس قرار گرفت و میلیون ها اکانت کاربران این شبکه به همراه شخصی ترین اطلاعات آنها در معرض خطر قرار گرفت.

این حملات و عدم اطلاع رسانی به موقع سونی باعث شد تا بسیاری از اعضاء این شبکه نه تنها از آن لغو عضویت نمایند بلکه برخی کار را تا بدان جا رساندند که کنسول های PlayStation 3 خود را نیز فروختند!