تمرینات وزنه - پشت و کمر

تازه ها

تمرینات وزنه - پشت و کمر

نظرات ()

بارفیکس بارفیکس

ناحیه فشار: بخش میانی و بالایی زیر بغلذ

تعداد تکرار: 8

دو میله موازی هم که حدود 45 سانتی متر از هم فاصله دارند را گرفته و از انها اویزان شوید.حرکت را از جایی شروع کنید که بازو ها صاف باشند.خود را بالا بکشید و سینه را بیرون دهید.سر را به سمت عقب متمایل سازید و شانه های خود را سمت عقب و پائین بکشید.این ساده ترین فرم برای اجرای بارفیکس است وبسیار هم حرکت کاملی است.در بخش پائین امدن مقاومت کنید و سپس از موقعیت شروع دوباره تکرارها را ادامه دهید.


زیر بغل قایقی زیر بغل

ناحیه فشار: بخش بالایی و میان زیر بغل

تعداد تکرار: 8

روی صندلی بنشینید.زانوها را اندکی خمیده نگهدارید و کف پاها را روی تکیه گاه تعبیه شده قرار هید.دستگیره کابل را بگیرید و ان را عقب بکشید.در بخش بالای حرکت باید سینه بیرون و سر متمایل به عقب باشد. میله کابل را با خط زیر سینه عقب بکشید و سپس تکرارها را ادامه دهید.


زیر بغل سیم کش از جلو زیر بغل از جلو

ناحیه فشار: بخش طولی زیر بغل

تعداد تکرار : 8

مستقیم زیر دستگیره کابل بنشینید و زانوهای خود را زیر تکیه گاه ها محکم کنید.میله را با یک فاصله متوسط از بالای سر در دست بگیرید.سینه را بیرون داده و همزمان کابل را پائین بکشید.بدن را به سمت عقب متمایل نکنید. در بخش پائین حرکت میله باید زیر خط سینه قرار بگیرد.


فیله کمر فیله کمر

ناحیه فشار: پائین پشت

تعداد تکرار: 12

روی میز فیله قرار بگیرید و پاشنه پاها را زیر گیره های دستگاه محکم کنید.در این دستگاه بدن رو به زمین قرار بگیرید.دست ها را می توانید روی کمر خود قرار دهید یا ضربدری روی سینه بگذارید یا هر جوری که راحت تر هستید.عضو متحرک در این حرکت بالا تنه می با شدت. باید بالا تنه خود را تا جایی که با پاها در یک موازت قرار بگیرد بالا بکشید. سپس به ارامی به موقعیت شروع حرکت که بالا تنه تقریبا عمود بر زمین می شود بر گردید.این حرکت بهترین سازش بخش فیله های کمر است که بهترین است در روز تمرین بارها اجرا شود.