۴ راه حل سریع برای مشکلات Network Connection ویندوز

تازه ها

۴ راه حل سریع برای مشکلات Network Connection ویندوز

نظرات ()

کسانی که از Wireless و Ethernet برای شبکه کردن استفاده میکنند اکثرا با مشکلات زیادی روبه رو میشوند. این مشکلات میتونه هر چیزی باشد مثله عدم وصل نشدن به اینترنت یا خارج شدن از شبکه و غیره.

متاسفانه بعضی وقت ها شناسایی مشکلات Network Connection خیلی سخت هست و به راحتی نمیشه فهمید مشکل اصلی از کجا هست. حالا ما اینجا به شما چند روش برای کمک کردن تو حل مشکلات معرفی میکنیم

کانکشن ها معرفی کنم ، البته این دستور العمل ها فقط برای ویندوز های ایکس پی ، ۷ و ویستا هست.

چک کردن فایل های Host

ویندوز میتواند هر فایلی را از host های که IP های مشخصی دارند دریافت کند و از آنها استفاده کند ، این به این معنا هست که ممکنه گاهی مشکلاتی پیش بی آید و ویندوز از مسیر خود خارج بشود ، و مثلا از یک host دیگر استفاده کنند و موجب قطع شدن اینترنت میشود.

حالا در این شرایط باید عیب یابی کنیم ، که این عیب یابی معمولا از ابتدای کار شروع میشه و باید به همه چیز خوب نگاه کنیم.

این روشی که میگم برای ویندوز ایکس پی هست ، شما اول باید فایل host را پیدا کنید ، به درایوی که ویندوز خود را در آنجا نصب کرده اید بروید ، فولدر Windows را باز کنید و بعد فولدر System32 و سپس فولدر drivers و در آخر فولدر etc را باز کنید ، حالا اینجا دنبال فایلی با نام hosts بگردید ، حالا روی آن کلیک کنید و آن را با Notepad باز کنید.

البته بهتره همه فایل های که در etc وجود دارد را به صورت پیش فرض روی Notepad قرار بدید چون ممکنه بعدا هم با این فایل ها کار داشته باشید.
AllFiles_MUO_Net