روش ساخت اپل ای دی رایگان

تازه ها

روش ساخت اپل ای دی رایگان

نظرات ()

برای استفاده از محصولات اپل بخصوص دستگاه های iOS (مثل آی فون، آی پادتاچ و آی پد) داشتن یک اپل آی دی بسیار مهم و ضروریست. اما از آنجایی که ساختن آن در ایران با مشکلات و سختی هایی روبرو است، یک راهنمای تصویری کامل از نحوه ساخت یک اپل آی دی رایگان را تهیه کرده ایم.
می توانید آنرا با حجم ۱۵ مگابایت از لینک زیر دانلود نمایید.

نمایی از داخل راهنمای تصویری:

** توجه

کاربران گرامی بنا به دلایلی از جمله حجم بالای درخواست های روزانه ساخت اپل آی دی، خدمات و آموزش هایی که بعد از ساخت اپل آی دی از ما انتظار دارند، و از آنجایی که ایمیل تایید برای دارنده ایمیل ارسال میشه و مدام ما باید پیگیری کنیم که اون فرد اکانت رو تایید کنه، با کمال عذرخواهی هیچ کدام از نویسندگان سایت  اپل آی دی برای دیگران نخواهند ساخت. لطفا طبق آموزش پیش روید و اگر نتونستید یک ایمیل آدرس جدید بسازید و این بار با یک آدرس دیگر از ایالت دیگری از آمریکا امتحان کنید.

همچنین چون ایمیل آدرس های خود را در بخش کامنت ها قرار می دهید اگر کسی با شما تماس گرفت و اعلام کرد از سوی اپلستان است و با درخواست مبلغی این اکانت را برای شما می سازد اطمینان نکنید چون همانطور که گفته شد تیم اپلستان تنها آموزش را تهیه و در پست قرار داده و از تیم اپلستان شخصی اینکار رو حتی با دریافت مبلغی نخواهد کرد (چون ساخت اپل آی دی کاملا رایگان است) پس اتفاقات بعدی و هر ضرری که از این بابت متحمل شوید بر عهده خود شما خواهد بود. این شما هستید که می توانید به شخصی اطمینان کنید یا خیر ولی در صورت اطمینان مسئولیت آنرا خودتون برعهده بگیرید.

موفق باشید **