OFFICE STATION چیست ؟

تازه ها

OFFICE STATION چیست ؟

نظرات ()


 آیا می خواهید در هزینه های خرید رایانه ها صرفه جویی کنید ؟ 

این دستگاه  مطمئنا کاهش هزینه خرید رایانه از ۴۰ تا ۷۰ ! درصد را در بر دارد .



  OFFICE STATION چیست و چگونه نصب می شود؟

 

این دستگاه در واقع به جای کیس نصب می شود و دارای حجم بسیار پایین و کارآیی بالایی می باشد و در شبکه هایی که امنیت ، مدیریت جایگاهی بالا دارد بسیار پر کاربرد می باشد . 

نحوه نصب بسیار ساده است . شما تنها احتیاج به یک رایانه دارید که با استفاده از کابل شبکه ای که به هاب سوئیچ متصل است ، تعدادی OFFICE STATION (در ایکس پی 10 و در سرور 30 ) را به آن متصل می کنید. 

 ه همین سادگی !!! 

 پس به تک تک آفیس ها آی پی می دهید . 

 هر مرحله بعد بایستی در ویندوز ایکس پی یا سرور به تعداد آفیس هایی که متصل کرده اید یوزر تعریف کنید . 

 پس از یکبار ری استارت ، خواهید دید که هر کدام از آفیس ها به یک LOGIN وارد می شوند و می توان از امکانات یک ویندوز استفاده نمود. 

 توضیحات فنی OFFICE STATION 


 Officestation یکی از جدیدترین کالاهای رایانه ای عرضه شده در بازارهای بین المللی است که جایگزین بسیار مناسب رایانه در محیط های دارای شبکه و بدون شبکه می باشدو می تواند شما را در حداقل چهل درصد صرفه جویی هنگام خرید و برخی ملاحظات حائز اهمیت در کاربری و استفاده بهینه از رایانه ها و شبکه های رایانه ای یاری می کند.

این دستگاه مبتنی بر تکنولوژی (Ultra Thin Multi Access (UTMA و(Windows Over IP (WOIP توانایی استفاده از امکانات موجود در رایانه نظیر پردازش موازی در CPU (Hyper Threading ) و Multi Tasking در سیستم عامل را در ایستگاه های کاری متفاوت میسر ساخته و کاربران اجازه کارکرد همزمان با یک رایانه یا فایل سرور را در موضوعات و مکان های مختلف خواهند داشت.

Office station قابلیت اتصال به سیستم عامل های:

(Windows XP (Home Edition / Professional

 indows 2000 Professional 

 indows 2000 Advance Server 

Windows 2003 Enterprise Edition

Linux

را داشته و با همه نرم افزارهایی که تحت سیستم عامل های فوق طراحی شده باشند سازگاری دارد.