جوک جدید

تازه ها

جوک جدید

نظرات ()


جوک جدید


توی یه خیابون تصادف شده بود،بعد این راننده هاش خیلی بافرهنگ
هرکدوم تکیه داده بودن به ماشینشون منتظر پلیس بودن!
من رفتم جلو از یکیشون پرسیدم: چیجوووری شد تصادف کردین؟؟؟
یارو گفت: من چه میدونم! از این شاسکولِ بی عرضه بپرس!
اون یکی گفت: با منی عـــن چهره!!؟؟ تو برو الاغ سواریتو بکن!
این یکی شاکی رفت یقه شو گرفت گفت:
به من گفتی عن؟؟ بدبختِ کچل!
اون یکی گفت: یقه رو ول کن گوووزووو!
میزنم با آسفالت یکی بشی ها!!!
بعدم یکی ذاااارت خوابوند تو گوشش.....
خلاصه که هیچـــــــــــی ،
با یه سوال ساده ریده شد به هرچی فرهنگ و ادب آریایی بود :| :)))

فرستنده : ali


گاهی کسی ما را لایک میکند و ما نمی فهمیم و گاهی کسی ما را لایک میکند و ما نمی فهمیم 
.
.
.
.
.
.
کلا یه مشت آدم بیکار اومدیم 4 جوک همدیگرو لایک میکنیم خودمون هم نمی فهمیم!!!

فرستنده : sepehrmehri141


خوش شانسی یعنی چی؟
خوش شانسی یعنی اینکه مامانت اجیل و شیرینی عید رو بزاره تو اتاق تو چون اتاقت سرده
بعله

فرستنده : m


اولین دیالوگ قشنگ کلاه قرمزی 93:
آقای مجری: بعضی ها هم هستند موقع خونه تکونی بهانه تراشی می کنند که کار نکنند...
فامیل دور: آقا من تازه زمین رو تمیز کردم هر کی می خواد بهانه تراشی کنه حواسش باشه آشغال بهانه هاش رو روی زمین نریزه :-«»

فرستنده : CR7


من اگه جاي اون مرده تو تبليغ مايع دستشويي اكتيو بودم

يه كف گرگي مي زدم به اون بچه ها كه ياد بگيره وقتي خوابم

پرتم نكنه تو اب. دختره ي حيف نون

اون وقت اگه ما بوديم......

فرستنده : عسل بلا


آهاى خانم يا آقايى که الان دارى اين پستو ميخونى :









آرزو ميکنم به همه آرزوهات برسى♥♥♥

فرستنده : تي تي ♥♥


****************** ) 3 ﺗﺎ!!! ﯾﺎ 3 ﺗﺎ ؟؟؟ ( ﻋﻼﻣﺖ ﺍﺧﺘﺼﺎﺻﯽabas_m223 
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﮑﻮﻧﻲ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻢ ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻪ
ﺩﻧﺞ ﺗﻮ ﺣﻴﺎﻁ
ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﻳﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﮑﻮﻧﻲ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺪﻡ ﺗﺎ ﻫﻴﺞ
ﮐﻴﻨﻪ ﺍﻱ ﺗﻮ ﺩﻟﻢ ﻧﻤﻮﻧﻪ
ﺧﻴﻠﻲ ﺗﮑﻮﻧﺪﻡ ﺩﻟﻤﻮ
.
.
.
.
.
.
ﻓﻘﻂ ﺣﺎﺻﻠﺶ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ باد معده بود که يه گنجشک بيچاره رفت تو کما, مرد!!! ^_^
خدا بيامرزش گنجيشک خوبى بود ^_^

فرستنده : abas_m223


روی صحبتم با اوناییه که میگن ماهی قرمزو نندازین توی تنگ اذیت میشه!!! خو اون ماهی سفید لای سبزی پلو توله سگه عایا؟؟؟!!!



شانستون امسال تحویل سال افتاده 29 اسفند که تولد منه!
به یمن تولد من هم که شده همه سال خوبی دارین :)))))
تولد عید شمام مبارک....!

فرستنده : :-)


Amiram16. 77.04.03 Reza
يكي از بدترين دردهاي دنيا اينه كه شب عيد اسهال باشي.. يني تخمه و پسته و فندق و آجيل نتوني بخوري!!
اگه لايك نكردي شك نكن سال ٩٣ سالي سراسر از اسهال از براي تو خواهد بود، حالا از ما گفتن بود ٨-.-٨



یـارو مـیـخـواد مـلّـتـو بـا یـه مـایـع ظـرف شـویـی خـوشـحـال کـنـه!!
.
.
.
.
بـرو عـامـو مـلـت بـا سـبـد کـالـا خـوشـحـال نـشـدن
بـعـد تـو مـیـخـوای بـا یـه مـایـع ظـرفـشـویـی مـردمـو خـوشـحـال کـنـی؟ :|

فرستنده : ▀▐▌═▐▌▀▐


آقا یه هفته است می خوام برم دستشویی،
سوسکه نشسته اون تو میگه اگه بیای تو با دمپایی میزنم تو سرت.!
یه وعضیههه؟
اصن داریم؟

فرستنده : آمپاااس


قابل توجه دختر خانم هایی که ترشیده شدن یا در حال ترشیده شدن هستن.امسال سال اسبه به امید اینکه شاهزاده رویاها با اسب سفیدبرسه بگین امین(ستاد روحیه دادن به دختران ترشیده)

فرستنده : Azarbayzan


رفتیم ازمایشگاه دخترخالم ازمایش خون داد.
ضعف کرد,چشماش بست...
همون پرستاری که ازش خون گرفته بهش میگه:معتادی؟
خب لامصب 4لیتری خونی که ازش کشیدی تودستته خب!

فرستنده : دختردهه70


تواین تبلیغات آی فیلم،اون گودزیلاهه 11سال بیشترنداره 
لپتاب داره!!!
اونوخ من بااین سنم باهزاربدبختی تونستم مخ باباموبزنم 
برام گوشی لمسی بخره...
مسئولین رسیدگی کنن لدفن.!...

فرستنده : سوسن انرژی