دانلود و آموزش شبیه ساز IOS برای کامپیوتر

تازه ها

دانلود و آموزش شبیه ساز IOS برای کامپیوتر

نظرات ()

 دانلود و آموزش شبیه ساز IOS

خرید لایسنس

دانلود و آموزش شبیه ساز IOS

 
دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS

IOS یک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچ توسعه ساخته شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد گسترش یافت. شرکت اپل مجوز استفاده از آی‌اواس برای نصب بر روی سخت‌افزارهای شخص ثالث را نمی‌دهد رابط کاربری IOS بر اساس مفهوم دستکاری مستقیم، با استفاده از حرکات چند لمسی طراحی شده‌است. سیستم عامل IOS با آی‌فون در کنفرانس و نمایشگاه Macworld، در ۹ ژانویه ۲۰۰۷، پرده‌برداری شد و در ماه ژوئن همان سال برای اولین بار منتشر شد. ادبیات بازاریابی اپل یک نام جداگانه‌ای برای سیستم‌عامل مشخص نکرد، و بیان ساده‌ای را که «آی فون OS X را اجرا می‌کند» اظهار داشت . برنامه‌ها حتماً باید به طور خاص برای IOS و معماری ARM نوشته و کامپایل شوند. مرورگر وب سافاری برنامه‌های کاربردی وب را با دیگر مرورگرهای وب پشتیبانی می‌کند.

تاکنون مطالب زیادی درباره شبیه سازهای کنسول های بازی مختلف و همینطور اجرای برنامه ها و بازی های اندرویدی روی کامپیوتر و لپ تاپ و به طور کلی روی کامپیوتر در سایت پی سی کوئست منتشر شد و در ادامه این مطالب قصد داریم نکته ای بسیار جالب را درباره یک شبیه ساز جدید و جذاب به شما آموزش دهیم.

شما کاربران گرامی سایت پی سی کوئست می توانید بهترین شبیه ساز (امولاتور) های موجود را که بار ها و بار ها توسط کارشناسان پی سی کوئست تست شده است را از همین سایت و مطالب بعدی ما دانلود کنید و با آموزش های قرار داده شده از آن لذت ببرید.

در این مطلب شبیه سازی معرفی شده برای اجرای برنامه ها و بازی های مربوط به سیستم عامل IOS که مورد استفاده یکی از مشهور ترین گوشی ها و شرکت ها در دنیاست.

برای این کار تا پایان این آموزش با ما همراه باشید و مراحل را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا فایل مربوط به برنامه را از جعبه ی دانلود انتهای مطلب دانلود کنید.
  2. فایل مربوط به نصب برنامه را اجرا کنید.دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
  3. آدرس محل نصب برنامه را مطابق شکل تغییر دهید و Next را بزنید.دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
  4. مشاهده می کنید که برنامه در حال نصب شدن است.دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
  5. اکنون برنامه نصب شده است و بطور خودکار اجرا خواهد شد.دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
  6. برای دانلود بازی و برنامه باید از App Store موجود در برنامه استفاده کنید و نمی توانید برنامه های خارجی را در آن اجرا کنید پس می توانید از همین بخش برای دانلود استفاده کنیددانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
  7. برای این کار پس از کلیک بر روی برنامه App Store موجود در شبیه ساز روی برنامه و یا بازی مورد نظر خود کلیک کرده و دانلود آغاز می شود و پس از دانلود و نصب برنامه اجرا خواهد شد.دانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOSدانلود و آموزش شبیه ساز IOS
 

در صورت نیاز فایل به رمز از www.pcquest.ir استفاده کنید.