دانلود نرم افزار دیسک نوری

تازه ها

دانلود نرم افزار دیسک نوری

نظرات ()

نرم افزار سی دی و دی وی دی Ashampoo Burning Studio یکی از جالبترین و بهترین نرم افزار های رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی است. Ashampoo Burning Studio 9.21 امکان لایت اسکریب را برای شما کاربران این نرم افزار به ارمغان می آورد. اینک با این نرم افزار میتوانید به صورت مستقیم Label دلخواه خود را روی دیسک های Lightscribe چاپ کنید و از این امکان لیزری درایو خود بهره ببرید.

درواقع ورژن جدید نرم افزار Ashampoo Burning Studio امکانات و خصوصیات جدید زیادی را به وجود آورده است. همچنین این نرم افزار از چاپ نبر لایت اسکریب به صورت مستقیم برخوردار است و همچنین اینک میتوانید با استفاده از ابزار Movie Editor قبل از رایت فیلم، آن را ویرایش و یا فیلم خود را ایجاد کنید. این ابزار دارای امکاناتی مانند برش، انتقال، تعویض تصویر، زیرنویس، و عنوان و غیره برخوردار است. علاوه بر این با استفاده از امکان منوساز این نرم که معروف به point-and-click DVD menu editor است میتوانید تم مورد علاقه خود برای زیبا کردن فیلم DVD خود را بسازید.

ورژن جدید این نرم افزار با پیشرفت جدید خود که شامل امکاناتی جدید است موجب سهولت کار رایت کاربرد این نرم افزار شده است. کسانی که با نرم افزار های رایت پیچیده کار کرده اند از شیوه کار این نرم افزار متحیر خواهند شد. بجای اینکه وقت خود را صرف مطالعه چگونگی کار با نرم افزارهای پیچیده بکنید، به راحتی کاری را که میخواهید انجام دهید را انتخاب و مراحل را سپری کنید. برای مثال، برای ساختن یک DVD کافی است Create a Video DVD را کلیک کنید تا نرم افزار به شما راهنمایی کرده و وارد مراحل اضافه کردن فایل ها و ساخت منو و رایت کند. اضافه میکنیم که این نرم افزار دارای امکاناتی هست که هر کابر حرفه ای آنها را لازم دارد و این امکانات در بیشتر نرم افزارهای مشابه وجود ندارد. امیدواریم از دانلود این نرم افزار لذت ببرید.

Ashampoo Burning Studio 9.21 - نرم افزار رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی

امکانات جدید Ashampoo Burning Studio 9.21

بهبود عمومی نرم افزار: علاوه بر محیط کار این نرم افزار امکانات زیادی اضافه شده است که توسط کاربران این نوع نرم افزارها پیشنهاد شده است. موارد را که می خواهیم ذکر کنیم مهمترین آنها است.

Movie Editor: بزرگترین ابزار جدید این نرم افزار Movie Editor میباشد که امکان ویرایش فیلم قدرتمندی را به نرم افزار اضافه میکند. این یک امکان کلیپ تایمر نیست , با این ابزار دیگر نیازی به نرم افزارهای فیلم ندارید. این ابزار تمامی خصوصیات را که یک کابر در یک نرم افزار ویرایش فیلم لازم دارد را در خود جای داده است که میتوانید با آن یک فیلم زیبا را بسازید. شما همچنین از ابزار پخش فیلم بهره خواهید برد که دارای موتور Render قدرتمندی است که با گرافیک های مدرن نیز سازگاری دارد.

Slideshow Editor: این امکان را به شما میدهد تا عکس های خود را به صورت اسلاید و فیلم درآورید. در اسلاید خود حتی می توانید کلیپ هایی را نیز وارد کنید. کافی است عکس، کلیپ و موسیقی پشت زمینه خود را انتخاب کرده و رایت کنید. در این قسمت هم میتوانید از تم های پیش ساخته استفاده کنید و یا تم خود را بسازید. این نرم افزار دارای تم های زیبایی هست و میتوانید تم های بیشتری را از سایت Ashampoo دانلود کنید.

ویرایش Cover: با این ابزار تمامی امکانت ساخت Cover را در دست دارید. میتوانید قاب های DVD باریک، قاب های DVD و غیره را بسازید. کافی است از تم های پیش ساخته استفاده کنید و یا تم مورد علاقه خود را بسازید. امکان وارد کردن اطلاعات از محتویات دیسک مورد نظر شما را دارد. میتوانید مستقیما به روی Label های آماده چاپ کرده و یا از پرینترهای خاص این ابزار استفاده کنید.

دانلود نرم افزار دیسک نوری در ادامه ی مطلب