دانلود نرم افزار سیستم عامل

تازه ها

دانلود نرم افزار سیستم عامل

نظرات ()

 

دانلود Windows 8 Enterprise x86/x64 RTM - ویندوز 8 نسخه نهایی

نسخه ی 32 بیتی هم اضافه گردید.

خوشحالیم جز اولین سایت هایی در جهان هستیم که نسخه نهایی ویندوز 8 را برای دانلود عموم قرار می دهیم. نسخه ای که پیش روی شما کاربران عزیز قرار دارد نسخه نهایی ویندوز 8 است که شب گذشته انتشار پیدا کرد و شامل تمامی موارد موجود در ویندوز 8 نیز می باشد. این نسخه ایمیج اصلی مایکروسافت بوده و هیچ گونه تغییری در آن ایجاد نشده است. دوستانی که در حال دانلود ویرایش N بوده اند تا 10 روز آینده لینک های آن باقی خواهد ماند.

بالاخره پس از مدت ها انتظار و طبق زمانبندی اعلام شده از سوی مایکروسافت ،‌ نسل بعدی معروف ترین سیستم عامل جهان یعنی ویندوز روز 1 آگوست به صورت رسمی به تولید انبوه رسید و در اختیار شرکت های سازنده قطعات سخت افزاری و لپ تاپ ها قرار گرفت تا سیستم های خود را با این ویندوز هماهنگ سازند. نسخه ای از ویندوز که برای تغییر دنیای سیستم عامل ها عرضه شده و از ابتدا هم مایکروسافت سرمایه گذاری فراوانی را روی ویندوز 8 انجام داده تا با ترکیبی از تجارب قبلی و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها بتواند از سوی ویندوزی ارائه کند که هم از لحاظ واسط گرافیکی جذاب باشد و هم از لحاظ سرعت و کارآیی بتواند از ویندوز محبوب 7 پیشی بگیرد. مایکروسافت تا حدود زیادی توانسته به این خواسته دست پیدا کند چرا که طبق آمار بلاگ MSDN نسخه های آزمایشی این ویندوز برروی 16 میلیون سیستم رایانه ای نصب شده اند در حالی که نسخه نهایی سیستم عامل جدید MAC OS X تنها 7 میلیون بار دانلود شده است. با این حساب مایکروسافت توانسته به خواسته های خود دست یابد در حالی که این آمار برای نسخه آزمایشی می باشد. از سویی برنامه نویسان و دوستداران ویندوز پس از آزمایش برروی بخش های مختلف این نسخه آن را متفاوت تر از تمامی نسخه های قبلی می دادند حتی بیشتر از تحولی که ارائه ویندوز XP بعد از چند سال ایجاد کرد.

سفارش نسخه 64+32بيتی ( Windows 8 Enterprise ) :

 

لینک های دانلود

راهنمای دانلودلینک های دانلود نسخه 32 بیتی - 2.156 گیگابایت
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش سوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش چهارم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 156 مگابایت | لینک كمكی - بخش پنجم

لینک های دانلود نسخه 64 بیتی - 2.869 گیگابایت

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش اول
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش دوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش سوم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش چهارم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 500 مگابایت | لینک كمكی - بخش پنجم
دانلود رایگان با لینک مستقیم - 369 مگابایت | لینک كمكی - بخش ششم

راهنمای دانلود

• دانلود کلیه فایل ها کاملاًرایگان بوده و قیمت های درج شده صرفاً به منظور آگاهی می باشد.
• پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.
• فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
• چنانچه قادر به دانلود از سرور آسان دانلود ، نیستید لطفا از لینک های کمکی استفاده کنید.
• در صورت دانلود نشدن فايل شما ميتوانيد براي رفع اين مشكل در آخر فايل دانلود خود علامت سوال ؟ قرار دهيد تا فايل به راحتي دانلود شود.
( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
• فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزارWinrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
• فایل های بسیار حجیم برای سهولت دریافت به چند بخش تقسیم بندی شده اند. پس از دانلود تمامی بخش ها همگی را درون یک پوشه قرار داده و اقدام به بازگشایی آنها از اولین فایل نمائید.
• چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغامCRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. در فایل های بسیار حجیم که به چند بخش تقسیم شده اند دقت کنید در هنگام بازگشایی بر روی کدام یک از قسمت ها پیغام خطایCRC داده می شود سپس برای دانلود مجدد فقط همان قسمتی که خراب دانلود شده است را دانلود نمائید.
• فایل هایی که پس از خارج شدن از حالت فشرده به فرمتiso. هستند می بایستی ابتدا با استفاده از نرم افزار Nero و یا UltraIso بر روی سی رایت شوند و سپس مورد استفاده قرار گیرند.
سئوالات و مشکلات خود را فقط در انجمن های سایت
www.asanforum.com مطرح کنید و از ارسال ایمیل خودداری کنید.

راهنمای نصب

- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRarفایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- ایمیج موجود را با یکی از نرم افزارهای رایت برروی یک دی وی دی رایت نمائید.
- دقت داشته باشید هنوز هیچ کرک مطمئنی برای این نسخه از ویندوز ارائه نشده است. در صورت ارائه هرگونه کرک سالم در همین پست قرار داده خواهد شد.

 

 


سفارش نسخه 32 بیتی - 1 عدد DVD ( پست سفارشی )
سفارش نسخه 32 بیتی - 1 عدد DVD ( پست پیشتاز )

سفارش نسخه 64 بیتی - 1 عدد DVD ( پست سفارشی)
سفارش نسخه 64 بیتی - 1 عدد DVD ( پست پیشتاز )


سفارش نسخه 64+32 بیتی - 2 عدد DVD ( پست سفارشی )
سفارش نسخه 64+32 بیتی - 2 عدد DVD ( پست پیشتاز )

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.


تا پیش از این مایکروسافت به شدت در مورد ویندوز 7 مخفی کاری می کرد. هرچند که تصاویری از برخی نرم افزارهای تغییر یافته سیستم عامل جدید منتشر شده بود. اما با ارایه نسخه بتای ویندوز 7 مشخص شد سیستم عامل جدید جزو عمده ترین تغییرات ویندوز از زمان روی کار آمدن ویندوز 95 بوده است. اولین ویژگی که برای بسیاری از کاربران بسیار مهم می باشد معماری زیر بنایی ویندوز 7 می باشد که دیگر مانند ویستا مجبور به جستجو جهت درایور های مخصوص و مشکلات عدم نصب نرم افزار ها و ... وجود نخواهند داشت و به گفته مایکروسافت این مشکلات در این نسخه از ویندوز حل شده است! در این نسخه از ویندوز شرکت مایکروسافت با تحلیل هایی که از کاربران خود به عمل آورد سعی نمود ویندوز7 را بهینه نماید که این بهینه سازی در محیط کاربری و سایر قسمت های واین نسخه از ویندوز ارائه شده است.

Windows 
Seven BETA - Build 7000.0.081212-1400 - دانلود ویندوز 7 با لینک مستقیم با سریال معتبر

ویژگی های جدید Microsoft Windows 7 - Build 7000:

بالا رفتن سرعت و کیفیت در کنار پائین آمدن استفاده سیستم عامل از منابع سیستمی:

ویندوز هفت، بدون شک بسیار کمتر از ویستا از منابع سیستمی همچون CPU و RAM استفاده می کند و بخش زیادی از قدرت آنها را در اختیار نرم افزارهای دیگر قرار می دهد. همانگونه که قبلاً هم وعده داده شده بود، مایکروسافت تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا زمانهای پرت سیستم عامل (مانند زمان لود شدن، زمان خاموش شدن، زمان برگشت از Standby و… را کاهش دهد. بهبود یافتن این زمانها در نسخه بتایی که به تازگی عرضه شده است، به روشنی مشهود می باشد.

استفاده مطلوبتر از باتری:

با توجه به توسعه یافتن تعداد کاربران کامپیوترهای همراه، سیستم عاملها باید توجه بیشتری به استفاده از باطریها داشته باشند. ویندوز 7 نیز نسبت به سیستم عاملهای قبلی مایکروسافت دارای ویژگیهای برتری در این زمینه است. که از آن جمله می توان به کم نور شدن صفحه مانیتور در زمانهای بیکاری اشاره نمود. بهبود یافتن ویژگی پائین آوردن میزان درخشندگی صفحه نمایش در زمانهای بیکاری در ویندوز7 باعث بالا رفتن بیشتر عمر باطری می شود. بهبود یافتن ویژگی پائین آوردن میزان درخشندگی صفحه نمایش در زمانهای بیکاری در ویندوز? باعث بالا رفتن بیشتر عمر باطری می شود.

بهینه شدن نوار Taskbar:

نسخه جدید نوار Taskbar ویندوز کاملاً با آنچه که پیش از این دیدید متفاوت است. در نوار جدید، هر برنامه با یک آیکن نمایش داده می شود و تمام پنجره های برنامه مذکور بر روی همان آیکن تجمیع می شوند، بطوری که با قرار دادن نشانگر ماوس روی آیکن مربوطه نسخه thumbnail هر پنجره قابل مشاهده خواهد بود. حتی شما می توانید برخی از برنامه های پر کاربرد را در این نوار Pin کنید تا دسترسی سریعتری به آنها داشته باشید (نسخه پیش رفته Quick Lunch). البته ویژگی Thumbnail با محصولات مایکروسافت فعلآً سازگارتر است. مثلاً با نگه داشتن ماوس روی آیکن IE همه Tabهای باز هم به نمایش در می آیند. این در صورتی است که در مورد Firefox فقط پنجره ها نمایش داده می شوند و Tabهای داخلی دیده نمی شوند!

نامرئی کردن پنجره ها:

ویژگی Show Desktop از گزینه های گاهاً پر کاربرد و به درد بخوری است. این ویژگی نیز در ویندوز 7 دستخوش بهبود گردیده. با نگه داشتن نشانگر ماوس روی آیکن Show Desktop که حالا در انتهای سمت راست نوار Taskbar و بعد از ساعت قرار گرفته است، همه پنجره های باز حالت نامرئی پیدا می کنند و کاربر قادر خواهد بود تا صفحه میزکار را ببیند. البته همچنان با کلیک کردن روی این آیکن، پنجره ها به حالت Minimize در می آیند.

بهبود یافتن مدیریت شبکه:

بنا به تجریه دریافته ام که سرعتِ یافتن و رد و بدل کردن اطلاعات در شبکه (حداقل در مورد شبکه Workgroup - Lan و Wireless با Access Point) نسبت به Windows XP بسیار بسیار و نسبت به Windows Vista کمی بهبود یافته است! در مورد اتصالات VPN، نوع IKEv2 نیز به انواع PPTP، L2TP و SSTP اضافه شده که متاسفانه فعلآً به دلیل عدم سازگاری با سرور موجود در ISP موفق به تجربه آن نشده ام. همچنین Connect کردن انواع اتصالات در Windows 7 نسبت به Vista کم دردسرتر شده است و Wizard بی موردی که ایجاد شده بود، حذف گردید! Share کردن منابع در Windows 7 نیز نسبت به Vista راحتتر شده است و کاربران عمومی می توانند تنظیمات حرفه ای تری را با کمک Wizard موجود اعمال نمایند.

توسعه یافتن مدیریت Device ها:

علاوه بر اینکه ویندوز7 از Bluetooth بصورت پیشفرض پشتیبانی می کند، صفحه Devices and Printers آن نیز تغییرات زیادی داشته است که همه آنها در جهت راحتتر کردن کارها صورت گرفته اند.

Paint و WordPad جدید:

برنامه های ساده Paint و WordPadی که در تمام نسخه های سیستم عامل Windows موجود هستند، این بار با شکل و شمایل جدیدی ظاهر می شوند.

دانلود نرم افزار سیستم عامل در ادامه ی مطلب