هفت ابزار تحت وب که باید بشناسید (رایگان)

تازه ها

هفت ابزار تحت وب که باید بشناسید (رایگان)

نظرات ()

در دنیای وب گاهی Down شدن یک سایت یا یک سرویس یعنی اتمام همه چیز برای وابستگان به اینترنت.اما برخی ابزارها می توانند به صورت اورژانسی کمک حال بسیاری از اتفاقات پیش بینی نشده در دنیای مجازی باشند. گاهی برخی ابزار آنلاین ها کوچک می تواند بسیاری از مشکلات بزرگ را رفع کنند در زیر به چند مورد آن اشاره شده است .

Temporary Inbox

یک صندوق پستی موقت برای کاربرانی که زیاد دچار هجمه های Spam در ایمیل هایشان می شوند. برای جلوگیری از spam ها می توانند از این ایمیل اختصاصی این صندوق پستی بهره مند شوند .

Lockbin

سرویسی رایگان برای ارسال ایمیل های خصوصی شما که می تواند پیام های شامل اطلاعات محرمانه  و یا اطلاعات کارت اعتباری و … باشد .

Colorhat

یک سرویس آنلاین مدیریت زمان برای افرادی مانند طراح ، معلم ، دانشجو ، مهندس که دوست دارند کمی وقتشان آنلاین تر مدیریت کنند باشد .

NeedASig


از بهترین ژانراتورهای ایجاد امضاء های شیک و زیبا به صورت آنلاین می باشد که بیش از ۱۵۰۰ سبک را پشتیبانی می کند . ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

EmailTheWeb

یکی از ابزارهای عالی تحت وب برای ایمیل webpage هایی که کاربران می خواهند لینک و صفحه ی مورد نظر را به دوستانشان ارسال کنند .

Free login to any site

این سرویس فقط برای کسانی ساخته شده که می خواهند از شر ثبت نام  در فروم ها یا سایت هایی که معمولا باید در آن ثبت نام کرد خلاص شوند به وجود آمده فقط کافی است در باکس مورد نظر نام سایت را وارد کرده و سپس سایت به شما یک رمز عبور و یک شناسه کاربری می دهد که با وارد کردن آن مشکل حل می شود .

pleasenotify.me

یک سرویس ساده و رایگان برای ارسال ایمیل برای اطلاع رسانی به دوستان و یا باخبر کردن آنان از نحوه کار و مسائلی دیگر می باشد نحوه کار بدین صورت است که شما می توانید این فرم را به ایمیل مورد نظر ارسال کنید و تا زمان پایان کار مذکور این ایمیل برای یاد آوری به شخص مورد نظر ارسال خواهد شد تا زمانی که جواب ایمیل نه باشد به محض پاسخ مثبت به ایمیل کاری ارسال شده ارسال مرتب ایمیل به طور خودکار متوقف می شود که  این یکی از ساده ترین روشهای مدیریت پروژه است .